EN FA

اخبار - عمومی

پیوست رسانه‌ای پویش «زندگی با آیه‌ها» در خوزستان تشریح شد

نهضت ملی زندگی با آیه‌ها همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان با هدف تبیین ۳۰ آیه زندگی‌ساز قرآن کریم آغاز شد. در این پویش که توسط جمعی از اندیشمندان قرآنی کشور طراحی شده، ۳۰ آیه محوری قرآن کریم انتخاب شده‌اند که تسلط به آن‌ها می‌تواند مبانی اعتقادی مخاطبا...

ادامه مطلب
1403/01/07

زنگ رسانه با محوریت «پویش زندگی با آیه‌ها» برگزار شد

سلسله نشست‌های آموزشی زنگ رسانه به همت بنیاد ملی نوجوان استان خوزستان و با همکاری خبرگزاری مهر در سالن شهید قاسم سلیمانی مرکز رسانه تبلیغات اسلامی برگزار شد.

ادامه مطلب
1403/01/07

نحوه برگزاری طرح «زندگی با آیه‌ها» در خوزستان تشریح شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، مهمترین فعالیت‌های این اداره کل در خصوص برگزاری طرح «مسطورا» در استان را تشریح کرد.

ادامه مطلب
1403/01/07

برگزاری ۸۵۰ جلسه جزءخوانی قرآن در ماه رمضان در خوزستان

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی درباره محافل ترتیل خوانی قرآن استان در ماه مبارک گفت: حدود ۸۵۰ جلسه جزءخوانی قرآن کریم در استان ما در ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است و اکثر این جلسات، خودجوش و مردمی است.

ادامه مطلب
1403/01/05

نمایشگاهی روایی آمیخته با قلب سردار هور

نمایشگاه فرهنگی هنری سردار هور همزمان با برگزاری کنگره بیست و چهار هزار شهید استان خوزستان توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان برگزار شد.

ادامه مطلب
1402/12/24

اجرای طرح قرآنی «مسطورا» با شعار زندگی با آیه‌ها در خوزستان

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه ماه رمضان امسال تمرکز سازمان تبلیغات اسلامی بر مسأله حفظ و تدبر قرآن است، گفت: طرح ملی «مسطورا» به این منظور طراحی شده و بر اساس آن، ۵۰ فعالیت فرهنگی و هنری با محوریت ۵۰ آیه در سراسر استان بر...

ادامه مطلب
1402/12/24

بسته‌های محتوایی ویژه مبلیغن در خوزستان توزیع شد

مسئول امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از توزیع بیش از سه هزار بسته محتوایی ویژه مبلغین در خوزستان خبر داد.

ادامه مطلب
1402/12/24

دهیاران خوزستانی مبلغان طرح «مسطورا» باشند

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اجرای طرح «مسطورا» در استان گفت: از دهیاران این استان درخواست می‌شود نسبت به تبلیغ و بازنشر این طرح مهم اقدام و ورود کنند.

ادامه مطلب
1402/12/24

نهادهای بین‌المللی درکی از انسانیت ندارند

نماز جمعه این هفته اهواز برای نخستین بار توسط مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان حجت الاسلام و المسلمین اخوان صباغ اقامه شد.

ادامه مطلب
1402/09/27

برگزاری رویداد سبک زندگی در سایر استان‌های کشور

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه هدف رویداد استانی سبک زندگی، اتصال مجموعه‌های فعال در حوزه سبک زندگی به یکدیگر است، از برگزاری این رویداد در دیگر استان‌های کشور تا پایان سال خبر داد.

ادامه مطلب
1402/09/18

تشکل‌های مردمی نقش‌آفرینی خود را در کنار هم تکمیل کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه مجموعه‌های فرهنگی متنوعی در استان داریم، گفت: مجموعه‌های مردمی می‌توانند در کنار هم بنشینند و همدیگر را تکمیل بکنند، این موضوع در خوزستان مغفول بوده است.

ادامه مطلب
1402/09/18

مبلغان باید توسل به اهل بیت و قرآن را جدی بگیرند

نشست تخصصی با موضوع «نقش اقشار تأثیر گذار در تقویت جبهه مقاومت» با حضور حجت الاسلام مهدی ماندگاری به همت اداره تبلیغات اسلامی اهواز برگزار شد.

ادامه مطلب
1402/09/15

اختتامیه سوگواره ملی «پایتخت موکب‌ها» در اهواز

آیین اختتامیه سوگواره ملی «پایتخت موکب‌ها» شامگاه ۱۲ آذر با تقدیر از ٢٠ برگزیده در پنج بخش پوستر، مستند، عکس حرفه‌ای، عکس موبایلی، نماهنگ و کلیپ در اهواز برگزار شد.

ادامه مطلب
1402/09/15

نشست هم اندیشی برگزاری اختتامیه پایتخت موکب‌ها

نشست هم اندیشی برگزاری اختتامیه دومین سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها در اهواز امروز به دعوت حجت الاسلام والمسلمین اخوان صباغ، مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

ادامه مطلب
1402/09/15

«موکب‌داری» به یک پدیده تاریخی و تمدنی تبدیل شده است

قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: الگوی موکب‌داری که برخاسته از حقیقت اربعین حسینی و زیارت سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) است، به یک پدیده تاریخی و تمدنی تبدیل شده است.

ادامه مطلب
1402/09/14
42  (تعداد کل رکوردها:618)
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک