EN FA

پیوست رسانه‌ای پویش «زندگی با آیه‌ها» در خوزستان تشریح شد

1403/01/07 تعداد بازدید: 35
print
پیوست رسانه‌ای پویش «زندگی با آیه‌ها» در خوزستان تشریح شد

نهضت ملی زندگی با آیه‌ها همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان با هدف تبیین ۳۰ آیه زندگی‌ساز قرآن کریم آغاز شد. در این پویش که توسط جمعی از اندیشمندان قرآنی کشور طراحی شده، ۳۰ آیه محوری قرآن کریم انتخاب شده‌اند که تسلط به آن‌ها می‌تواند مبانی اعتقادی مخاطبان را مستحکم‌تر کند.

 به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام میلاد امینی‌موحد، رئیس مرکز رسانه تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به پویش «زندگی با آیه‌ها» گفت: نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» فرصتی برای ترویج و تبیین آموزه‌های قرآن کریم در میان اقشار مختلف مردم است.

وی با بیان اینکه این پویش به دنبال ایجاد یک گفتمان عمومی در سطح جامعه با محوریت قرآن کریم است، افزود: انتخاب ۳۰ آیه محوری در این پویش براساس کار کارشناسی و با در نظر گرفتن نیازهای جامعه صورت گرفته که با پیوست رسانه‌ای به دنبال انتقال صحیح این معارف به مردم هستیم.

امینی موحد افزود: «زندگی با آیه‌ها»؛ حلقه وصل همه فعالیت‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان است. این حرکت فراگیر با بهره‌گیری از رسانه در ابعاد و سطوح گوناگون و با توجه به ظرفیت‌ها و اقتضائات ماه مبارک رمضان که مقارن با تعطیلات نوروزی است به دنبال ایجاد یک حرکت ملی با هم‌افزایی تمام ظرفیت‌های مردمی و رسمی است.

رئیس مرکز رسانه تبلیغات اسلامی خوزستان پیوست رسانه‌ای در گستره استانی را ضروری دانست و گفت: تولید ۶۰ قسمت برنامه‌های کوتاه تفسیر جذاب قرآن کریم، مشارکت در تولید برنامه‌های سحر و افطار مراکز صدا‌وسیما، مشارکت در انعکاس رسانه‌ای مراسم جزءخوانی قرآن کریم، تولید پنج بسته محتوای دیجیتال رسانه‌ای، برگزاری جلسات مختلف تمهیدی با اصحاب هنر و رسانه، طراحی گرافیکی آیات منتخب با ترجمان جذاب و نصب در دیوارنگاره‌ها و استرابوردهای سراسر استان از اهم برنامه‌های رسانه‌ای پویش زندگی با آیه‌هاست.

مسئول مرکز رسانه تبلیغات اسلامی خوزستان برگزاری مسابقه روزانه «زندگی با آیه‌ها» در خوزستان را برنامه‌ای متفاوت خواند و تأکید کرد: در ماه مبارک رمضان، می‌خواهیم ۳۰ آیه قرآن کریم را با هم بخوانیم، بفهمیم، حفظ کنیم و با آنها زندگی کنیم. در نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» به منظور ترغیب مردم به آشنایی و انس با قرآن کریم جوایز بسیار مادی و معنوی از جمله کمک هزینه حج عمره، کربلا، مشهد مقدس و هزاران هدیه دیگر با کمک بانیان فعالیت‌های قرآنی تهیه شده و در قالب چند مسابقه تلویزیونی و اینترنتی به مخاطبان و برندگان در دو مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) و همچنین در عید سعید فطر اهدا می‌شود.

نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک