EN FA

اخبار - اخبار شهرستانها

مهمترین درس عاشورا تجلی حق در برابر ظلم است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک: ملت ما با کمک‌های مومنانه و دستگیری از اقشار آسیب پذیر، ارادت خود را به ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی که برگرفته از درس‌های عاشوراست، به منصه ظهور رساند.

ادامه مطلب
1399/05/31

اندیمشک، شهر خادمین زوار الحسین(ع) است

به منظور هم‌افزایی هر چه بیشتر مسئولین هیئات مذهبی و ذاکرین حسینی در ارتباط با نحوه برگزاری مراسمات عزاداری محرم و اجرای دستورالعمل بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

ادامه مطلب
1399/05/28

مبلغین در کنار هیئات مذهبی در صف اول جبهه‌ انقلاب اسلامی هستند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک: مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) در سال جاری با نظم بیشتر و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب
1399/05/25

هیئات مذهبی ایجاد امید در جامعه را در دستور کار خود قرار دهند

حجت‌الاسلام علیپور با بیان اینکه مسئولان هیئات مذهبی باید در ماه محرم و صفر نسبت به رعایت نکات بهداشتی توجه کنند گفت: باید دستورات مصوب و ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا اجرایی شود.

ادامه مطلب
1399/05/14

دعای عرفه فرصتی طلایی برای صیقل دادن روح انسان است

جلسه ستاد هماهنگی مراسم روز عرفه، اعیاد دهه ولایت وایام ماه محرم با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی، امام جمعه، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، رئیس شورای هیئات مذهبی و مسئول کانون مداحان این شهرستان برگزار شد.

ادامه مطلب
1399/05/07
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک