EN FA

دعای عرفه فرصتی طلایی برای صیقل دادن روح انسان است

1399/05/07 تعداد بازدید: 348
print
دعای عرفه فرصتی طلایی برای صیقل دادن روح انسان است

جلسه ستاد هماهنگی مراسم روز عرفه، اعیاد دهه ولایت وایام ماه محرم با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی، امام جمعه، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، رئیس شورای هیئات مذهبی و مسئول کانون مداحان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اندیمشک، حجت‌الاسلام والمسلمین علیپور در گفتگو با روابط عمومی این اداره از برگزاری جلسه ستاد هماهنگی مناسبتهای روز عرفه، اعیاد دهه ولایت وایام ماه محرم با حضور امام جمعه، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، رئیس شورای هیئات مذهبی و مسئول کانون مداحان خبر داد. 
 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک در ابتدای جلسه در تکریم و گرامیداشت روز عرفه اظهار داشت: دعای عرفه فرصتی طلایی برای صیقل دادن دل و روح انسان است و باید از ظرفیت این روز بزرگ در جهت تقویت روحیه معنوی مردم استفاده کرد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین علیپور در خصوص اجرای سنّت حسنه ذبح به مناسبت عید سعید قربان تصریح کرد: در عید قربان پویش قربانی برای محرومین را با کمک و همیاری هیئات مذهبی، کانونهای فرهنگی، بسیجیان و نیروهای مردمی راه‌ اندازی کرده‌ایم.
 
وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های عید غدیر خم عنوان کرد: جشن ها و مراسمات عید غدیرخم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به شکل گسترده و با آذین بندی خیابانها در سطح شهر، در محلات و مکان‌های روباز و اجرای مسابقات فرهنگی در فضای مجازی برگزار خواهد شد.
همچنین در خصوص گرامیداشت ایام ماه محرم نیز به برگزاری مراسم عزاداری در فضای رو باز محلات، پارکها و زمین‌های ورزشی مناطق به بهترین شکل ممکن اشاره نمودند.
 
 
در پایان گفتنی است، دعای پرفیض عرفه، در تاریخ 9 مرداد، رأس ساعت ۱۹ در بهشت زهرای اندیمشک در جوار مزار مطهر شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم  برگزار خواهد شد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک