EN FA

اندیمشک، شهر خادمین زوار الحسین(ع) است

1399/05/28 تعداد بازدید: 332
print
 اندیمشک، شهر خادمین زوار الحسین(ع) است

به منظور هم‌افزایی هر چه بیشتر مسئولین هیئات مذهبی و ذاکرین حسینی در ارتباط با نحوه برگزاری مراسمات عزاداری محرم و اجرای دستورالعمل بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

نشست تعالی راهبران گام دوم انقلاب - شبکه تشکل‌های دینی با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی، فرماندار، فرمانده انتظامی، شورا و مسئولین هیئات مذهبی و کانون مداحان این شهرستان برگزار شد.

 

 
رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک در این جلسه با اشاره به تلاش مضاعف هیئات مذهبی و ذاکرین حسینی در ماه‌های محرم و صفر گفت: بواسطه خدمات دلباختگان سید و سالارحضرت اباعبدالله الحسین(ع) در اندیمشک، این شهرستان به شهر خادمین زوار الحسین(ع) معروف شده است.
 
حجت‌الاسلام سعید علیپور افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون فعالان فرهنگی و مذهبی ضمن رعایت مسائل بهداشتی، تابع دستورات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا بوده اند و به اقدامات ارزشمندی از جمله ضدعفونی و گندزدایی معابر، محلات و اماکن، خرید برای سالمندان و افرادی که توانایی خروج از منزل را ندارد و اجرای رزمایش کمک مومنانه در ماه رمضان و اعیاد دهه ولایت پرداخته اند.
 
 
وی خاطر نشان کرد: می توانیم با شرایطی جدید و متفاوت نسبت به سال گذشته و انجام اقداماتی از جمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استقرار در اماکن غیر مسقف مانند خیابان ها، مدارس و پارک ها مراسمات ماه محرم و صفر را برگزار کنیم.
 
در ادامه فرماندار اندیمشک با قدردانی از تلاش هیئات مذهبی و مداحان گفت: همه مراسم های ایام محرم بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی کرونا برگزار می شوند.
 
 
وی افزود: هیئت های‌مذهبی و مداحان برای رعایت پروتکل های بهداشتی تلاش جدی داشته باشند.
 
در پایان، سرهنگ شهبازی فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک از آمادگی نیروی انتظامی جهت خدمات دهی به هیئات مذهبی در ایام محرم خبر داد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک