EN FA

مبلغین در کنار هیئات مذهبی در صف اول جبهه‌ انقلاب اسلامی هستند

1399/05/25 تعداد بازدید: 313
print
مبلغین در کنار هیئات مذهبی در صف اول جبهه‌ انقلاب اسلامی هستند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک: مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) در سال جاری با نظم بیشتر و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک، حجت‌الاسلام والمسلمین علیپور در نشست تعالی راهبران گام دوم انقلاب که با حضور امام جمعه اندیمشک، رئیس حوزه علمیه سفیران هدایت، ائمه جماعات و خواهران مبلغه برگزار شد اظهار داشت: مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) در سال جاری با نظم بیشتر و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

 

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک با اعلام این خبر گفت: ائمه جماعات، باید امام تحول باشند و با راهبری دینی و معنوی آحاد مردم بتوانند زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) باشند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین علیپور با اشاره به نقش مؤثر مبلغین در انسجام بخشی به اجرای برنامه های محرم عنوان کرد: مبلغین در کنار هیئات مذهبی در صف اول جبهه‌ انقلاب اسلامی هستند و لازم است برای بهتر برگزار شدن این مراسم تلاش مضاعفی را داشته باشند.
 
وی ضمن تأکید بر اقدامات محوری انجام شده نسبت به برگزاری مراسمات ماه محرم تصریح کرد: در همین رابطه اقدامات مهمی در سه محور هماهنگی، اقناع و اطلاع رسانی نسبت به شرایط خاص حاکم بر مراسم سال جاری برای گروه‌های هدف انجام پذیرفته و کارگروه مراسم عزاداری ذیل کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونا و عضویت دستگاه‌های ذیربط تشکیل شده که بر کیفیت برگزاری  مراسمات عزاداری نظارت خواهند کرد.
 
 
 
 
در ادامه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اندیمشک با اشاره به کمک‌های مومنانه مردم اندیمشک و تولید ماسک توسط هیئات مذهبی، کانونهای فرهنگی تبلیغی و نیروهای مردمی این شهرستان خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا مجددا کارگاه‌های تولید ماسک را احیا کرده و بخشی از ماسک‌های مورد نیاز هیئات را فراهم نماییم.
 
در پایان، مصوبات اجرایی دستورالعمل برگزاری مراسمات ماه محرم و صفر به شکل مبسوط به اطلاع حاضرین در جلسه رسید و بر همکاری جدی و نظارت دقیق بر انجام آنها تاکید شد. 
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک