EN FA

اخبار - عمومی

تشکل‌های مردمی نقش‌آفرینی خود را در کنار هم تکمیل کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه مجموعه‌های فرهنگی متنوعی در استان داریم، گفت: مجموعه‌های مردمی می‌توانند در کنار هم بنشینند و همدیگر را تکمیل بکنند، این موضوع در خوزستان مغفول بوده است.

ادامه مطلب
1402/09/18

مبلغان باید توسل به اهل بیت و قرآن را جدی بگیرند

نشست تخصصی با موضوع «نقش اقشار تأثیر گذار در تقویت جبهه مقاومت» با حضور حجت الاسلام مهدی ماندگاری به همت اداره تبلیغات اسلامی اهواز برگزار شد.

ادامه مطلب
1402/09/15

نشست هم اندیشی برگزاری اختتامیه پایتخت موکب‌ها

نشست هم اندیشی برگزاری اختتامیه دومین سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها در اهواز امروز به دعوت حجت الاسلام والمسلمین اخوان صباغ، مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

ادامه مطلب
1402/09/15

«موکب‌داری» به یک پدیده تاریخی و تمدنی تبدیل شده است

قائم‌مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: الگوی موکب‌داری که برخاسته از حقیقت اربعین حسینی و زیارت سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) است، به یک پدیده تاریخی و تمدنی تبدیل شده است.

ادامه مطلب
1402/09/14

توجه به جنبه های مردمی اجرای برنامه ها ی ماه مبارک رمضان بیش از پیش مورد اهمیت قرار گیرد

اولین جلسه ستاد استانی عملیات فصل بندگی با موضوع برنامه های اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ماه مبارک رمضان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی، معاون فرهنگی و جمعی از کارشناسان فرهنگی این اداره کل برگزار شد.

ادامه مطلب
1401/12/19

انتصاب مسئول دفتر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرخه

طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین اخوان صباغ، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام جای مند به عنوان مسئول دفتر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرخه منصوب شد.

ادامه مطلب
1401/09/19

اولویت کار نظام و انقلاب، مسئله زن در کشور است

حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی، رييس سازمان تبلیغات اسلامی در نشست هم اندیشی با بانوان فرهیخته عرصه تربیتی دختران خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

ادامه مطلب
1401/08/27

خوزستان دروازه ورود مکتب اهل بیت (ع) به کشور است

ادامه مطلب
1401/08/27

ولایتمداری، اولین رسانه برای سربازان انقلاب اسلامی است

اولین نشست کارشناسان روابط عمومی ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی، امام جمعه موقت اهواز و جمعی از مسئولین و کارشناسان این اداره کل در تاریخ 16 آبان برگزار شد.

ادامه مطلب
1401/08/17

اراده ما بر این است که رسانه انقلاب اسلامی در جامعه حاکم شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان: قدرت دین و استدلال شریعت آنقدر بالا و اثر گذار است که با کار رسانه ای درست می توانیم کار آفندی هم انجام بدهیم.

ادامه مطلب
1401/08/17

آئین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان باغملک برگزار شد

با حضور مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان خوزستان،امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین شهری، آئین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی باغملک برگزار شد.

ادامه مطلب
1401/07/26

راه حل رفع مشکلات، قدرتمند شدن فکر و اندیشه دینی در جامعه است

ششمین نشست فصلی روسای ادارات تبلیغات اسلامی خوزستان با حضور مدیرکل، معاونین و کارشناسان این اداره کل همزمان با گرامیداشت هفته وحدت برگزار شد.

ادامه مطلب
1401/07/19

کتیبه های اهدایی رهبر معظم انقلاب به خادمین مواکب مستقر در پایانه مرزی شلمچه تقدیم شد

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس دارالقرآن کریم کشور با حضور در بین مواکب حسینی در شلمچه کتیبه های اهدایی رهبر معظم انقلاب را به خادمین موکب ها تقدیم کرد.

ادامه مطلب
1401/06/22

آغاز به کار سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها با حضور خادمان مواکب در مرز شلمچه

آیین رونمایی از پوستر و آغاز به کار سوگواره ملی پایتخت موکب‌ها روز گذشته با حضور پرشور خادمان مواکب حسینی در مرز شلمچه برگزار شد.

ادامه مطلب
1401/06/12

همایش رهروان زینبی(س) با حضور بانوان ولایتمدار اهواز برگزار شد

به همت ستاد اربعین استان خوزستان، همایش رهروان زینبی(س) با حضور بانوان ولایتمدار اهواز درحسینیه ثارالله این شهر برگزار شد.

ادامه مطلب
1401/06/02
7  (تعداد کل رکوردها:97)
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک