EN FA

همایش رهروان زینبی(س) با حضور بانوان ولایتمدار اهواز برگزار شد

1401/06/02 تعداد بازدید: 323
print
همایش رهروان زینبی(س) با حضور بانوان ولایتمدار اهواز برگزار شد

به همت ستاد اربعین استان خوزستان، همایش رهروان زینبی(س) با حضور بانوان ولایتمدار اهواز درحسینیه ثارالله این شهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، دراین همایش حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده، مسئول کمیته فرهنگی وآموزشی ستاد اربعین استان بابیان اینکه پس از شهادت حضرت اباعبدالله علیه السلام، خانواده ایشان رسالت قیام سیدالشهدا(ع) را برعهده گرفتند و با اشاره به دلاوری ها و اسقامت حضرت زینب(س) در راهبری این رسالت بزرگ، الگوی زنان وبانوان کشورمان را آن حضرت معرفی کرده و نسبت به اهمیت نقش بانوان و اثرگذاری مهم آن در خانواده تاکید کردند. 
 
 
ایشان درادامه با بیان اینکه ایام اربعین سیدالشهدا نزدیک است و استان خوزستان با وجود دو پایانه مرزی چذابه و شلمچه، پذیرای زائران خارجی وایرانی می باشند، تاکید کردند هنگام ورود به کشور عراق، از صحبت درباره مسائل این کشور پرهیز شود.
 
 
 
درادامه؛ عهدنامه «لبیک یا زینب س» قرائت شد وبانوان حاضر درهمایش با ارسال لبیک یازینب"س" به سامانه ی سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان به عنوان عضو راهبردی ستاد اربعین استان، بار دیگر با پیام آور کربلا عهد بستند تا در مسیر جهادتبیین، از حضرت زینب سلام الله علیها پیروی نمایند.
 
 
 
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک