EN FA

سومین نشست شورای عالی ستایشگری استان خوزستان برگزار شد

1401/03/26 تعداد بازدید: 226
print
 سومین نشست شورای عالی ستایشگری استان خوزستان برگزار شد

توجه به ظرفیت های جامعه ستایشگری در استان، در اولویت قرار دادن مسئله آموزش و پیگیری خدمات رفاهی مادحین، از مهمترین سرفصل های این نشست بود.

 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در ادامه برگزاری اولین همایش آموزشی و نشست مداحان دعاخوان استان خوزستان، سومین نشست شورای عالی ستایشگری استان نیز با حضور اعضای این شورا در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.
 
 
در این نشست که علاوه بر اعضای شورا، حجت الاسلام والمسلمین اخوان صباغ، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، حاج مرتضی طاهری؛ رییس هیئت مدیره خانه مداحان کشور، حاج محسن طاهری مدیرعامل خانه مداحان تهران، سردار علی اکبر مداحی؛ مدیرستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام و حاج محمدرضا غلامرضا زاده از مداحان و اساتید ستایشگری و حاج صادق آهنگران؛ رییس شورای عالی ستایشگری نیز حضور داشتند، موضوعات و مسائل مختلف مربوط به حوزه ستایشگری در استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 
 
شایان ذکر است؛ توجه به ظرفیت های جامعه ستایشگری در استان، در اولویت قرار دادن مسئله آموزش و پیگیری خدمات رفاهی مادحین از مهمترین موضوعاتی بود که در این نشست به آن پرداخته شد.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک