EN FA

رییس رسانه و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی: رسانه از ابعاد کار فرهنگی نیست بلکه از ارکان کار فرهنگی محسوب می شود

1400/09/09 تعداد بازدید: 337
print
رییس رسانه و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی: رسانه از ابعاد کار فرهنگی نیست بلکه از ارکان کار فرهنگی محسوب می شود

رییس رسانه و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی در سفر یکروزه به اهواز با مدیرکل تبلیغات اسلامی و رییس رسانه و روابط عمومی این اداره کل دیدار و گفتگوکرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، احمد مداحی، رییس رسانه و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی در سفر یکروزه به اهواز و در نشستی که با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی و رییس رسانه و روابط عمومی این اداره کل برگزار شد، با مهم برشمردن مسئله اصلاح ساختار فرهنگی در کشور و اهمیت نقش رسانه در اجرای این طرح، اظهار داشت: رسانه تنها به منزله یک بعد از کار فرهنگی نیست بلکه به عنوان رکنی مهم از کار فرهنگی و تبلیغی محسوب می شود.

 

 

 

وی همچنین در راستای برگزاری این نشست، به بیان راهبردهای عملیاتی در جهت اجرای طرح هاو برنامه های مرکز رسانه و عملیات ویژه سازمان تبلیغات اسلامی پرداخت و مقرر گردید حمایت هایی نسبت به بخش رسانه اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان انجام شود.

 

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با تأکید بر توجه، نسبت به فعالیت های رسانه ای دشمن عنوان کرد: فعالیت های رسانه ای دشمن همواره باید مورد رصد قرار گیرد و نسبت به عملکرد رسانه ها در سایر کشورها باید توجه ویژه شود.

 

 

در بخش پایانی این نشست، حجت الاسلام حریزاوی، رییس رسانه و روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های رسانه ای این اداره کل، به ظرفیت های رسانه ای استان و برنامه های در دست اقدام نیز اشاره کردند.

 

 

پایان خبر/.

 

 

 

 

 

نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک