EN FA

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، عازم اهواز شد

1400/05/20 تعداد بازدید: 183
print
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، عازم اهواز شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی، به‌منظور بازدید از هیئات مذهبی و نظارت بر نحوه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، عازم اهواز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، به‌منظور بازدید از هیئات مذهبی، عازم اهواز شد.
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، در نخستین برنامه خود در سفر نیم روزه به اهواز، با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، دیدار و گفتگو کرد.
 
 
در این نشست، امام جمعه اهواز، ضمن تقدیر از حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی، بر لزوم افزایش نظارت‌های میدانی از نحوه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در هیئات مذهبی، تأکید کرد.
 
نماینده ولی فقیه در خوزستان، همچنین پیرامون طرح امامان محله به بیان نکاتی پرداخت و گفت: این طرح باید با قدرت مورد پیگیری قرار گرفته و تعداد امامان محله در سطح استان افزایش یابد. 
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، نیز با بیان اینکه استان خوزستان، در نگاه کلان، یکی از استان‌های ویژه و حساس است، گفت: همه تلاش خود را برای تقویت فعالیت‌های تبلیغی در این استان، به کار خواهیم گرفت.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک