EN FA

خوزستان، میزبان هفتمین نشست منطقه‌ای توانمندسازی شبکه راهیاری در گام سوم «مهرواره اوج»

1400/07/23 تعداد بازدید: 141
print
خوزستان، میزبان هفتمین نشست منطقه‌ای توانمندسازی شبکه راهیاری در گام سوم «مهرواره اوج»

هفتمین نشست منطقه‌ای توانمندسازی شبکه راهیاری در گام سوم «مهرواره اوج»، به یاد شهید مدافع حرم "حجت‌الاسلام بیاضی زاده"به مدت دو روز در اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، هفتمین نشست منطقه‌ای توانمندسازی شبکه راهیاری در گام سوم «مهرواره اوج»، با حضور مدیران کل، معاونین فرهنگی و مدیران ادارات و شبکه راهیاری استان‌های ایلام، کرمانشاه، لرستان و خوزستان، به مدت دو روز در اهواز برگزار شد.

در آیین افتتاحیه این مراسم پس از خیر مقدم حجت‌الاسلام بیگدلی، راهیار بنیاد هدایت در استان خوزستان، حجج‌اسلام «نبی‌زاده، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان»، «غلامی، قائم مقام بنیاد هدایت» و «پشم فروش، دبیر مهرواره اوج» در خصوص "مأموریت‌های سازمان تبلیغات"، " پیاده‌سازی و تشکیل نظام امت-امامت با مرکزیت مسجد" و "تبیین گفتمان راهیاری و شبکه‌سازی مساجد" سخنرانی کردند.
 
 
حجت‌الاسلام نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به مأموریت های مهم سازمان تبلیغات اسلامی گفت: در این راستا قرارگاه‌هایی برای اجرای مأموریت‌های سازمان تبلیغات تشکیل شده است که مجموعاً قریب به ۱۲ قرارگاه می‌باشند.
 
وی همچنین در خصوص لزوم کار در "شرایط جنگی" سخن گفت و بیان کرد: باید نگاه مدیران تبلیغات اسلامی به کار فرهنگی، «کار در شرایط جنگی» باشد و با توجه به اینکه هم‌اکنون در جنگ فرهنگی-رسانه‌ای هستیم، باید در قرارگاه فرهنگی، نقشه عملیات‌های فرهنگی تدوین و به صورت سراسری توسط ادارات تبلیغات اسلامی و امامان محله اجرایی شود.
 
 
در پایان، حجت‌الاسلام پشم فروش، دبیر مهرواره اوج، پیرامون «تبیین گفتمان راهیاری» و «شبکه‌سازی مساجد» در نشست منطقه‌ای توانمندسازی شبکه راهیاری، اظهارداشت: سال گذشته هم‌زمان با اوج‌گیری ویروس کرونا و پس از اجرای عملیات شهید سلیمانی، به بهانه ماه مبارک رمضان، مهرواره همدل طراحی شد تا گام‌های بلندی برداریم و دایره مسائل مردم را وسیع‌تر و مخاطبان را در فضای رقابتی گسترش دهیم.
وی افزود: در مرحله سوم فعالیت‌ها و در لبیک به‌فرمان مقام معظم رهبری، مهرواره اوج اجرایی شد تا برخی از مشکلات مردم را مرتفع کرده و همچنین میدان را نیز رشد دهیم.
 
 
گفتنی است؛ یکی از مهمترین اهداف تشکیل نشست منطقه‌ای توانمندسازی شبکه راهیاری، "ظرفیت شناسی مناطق و محلات استان" با همفکری راهیاران و معاونین فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی استان‌های شرکت‌کننده است که در این راستا "کارگاه‌های گروهی بوم" به صورت حلقه‌ای تشکیل شد.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک