EN FA

خوزستان از بابت سرمایه های انسانی همیشه پیشرو بوده است

1400/04/08 تعداد بازدید: 222
print
خوزستان از بابت سرمایه های انسانی همیشه پیشرو بوده است

حجت‌الاسلام قمی گفت: شرایط برای خدمت موثر و پیش‌برنده در حوزه فرهنگی مهیا است که مهمترین آن سرمایه انسانی استان خوزستان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ارتباط مجازی با اولین نشست استانی «راهبری رسش میعادگاه خیزش تمدنی رهبران گام دوم انقلاب اسلامی» که امروز ۸ تیرماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: استان خوزستان از نظر ظرفیت‌های انسانی کیفی زرخیز است و دور از انتظار نیست اگر به واسطه انفتاحی که در دولت جدید نسبت به دستگاه‌های فرهنگی و دینی می‌شود بتوانیم بیشتر به استان خدمت کنیم. 
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با ابراز خرسنادی از برگزاری این همایش گفت: برداشت من از این همایش یک جلوه ای است که ما برای خدمت مؤثر و پیش برندگی عرصه فرهنگ و تبلیغ ، عواملی چون سرمایه های عظیم انسانی را در اختیار داریم.
 
 
وی تصریح کرد: شرایط برای خدمت موثر و پیش‌برنده در حوزه فرهنگی مهیا است که مهمترین آن سرمایه انسانی استان است. 
 
حجت الاسلام قمی خاطرنشان کرد: بحمدالله در استان خوزستان از گذشته فعالیت های خوبی انجام شده اما با حضور آقای نبی زاده این جریان یک شور و انرژی تازه ای گرفته و عملیات فرهنگی ای که رقم خورده تمهیداتی است برای یک عملیات بزرگ فرهنگی و تبلیغی پیش بینی شده .
 
وی با بیان اینکه دو گام برای ارتقا در زمینه فرهنگی و تبلیغی وجود دارد، افزود: گام اول تمهیداتی بود که برای تحول رقم می‌زدیم. این تحولات در خوزستان قابل رویت و قابل الگوگیری برای دیگر استان‌ها است اما اینها مقدمات سازماندهی و تجهیز بوده است. تا سطح توقعات بالای رهبری از سازمان تبلیغات اسلامی محقق شود راه زیادی در پیش داریم و وظیفه من است که پشتیبانی مالی و مسائل حقوقی را پیگیری کنم
 
انتهای پیام
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک