EN FA

از افتخارات حوزه هنری، استفاده از ظرفیت هنرمندان ارزشی و انقلابی است

1400/06/17 تعداد بازدید: 197
print
از افتخارات حوزه هنری، استفاده از ظرفیت هنرمندان ارزشی و انقلابی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی به همراه معاون توسعه و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی در نشستی با رییس حوزه هنری خوزستان، دیدار و گفتگو کردند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در ابتدای این نشست، محمد شهباز گهروئی رئیس حوزه هنری استان خوزستان به ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های این حوزه پرداخت.

در ادامه، محمد روح الامینی، معاون توسعه و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی، ضمن تبریک به مناسبت انتصاب رییس حوزه هنری استان خوزستان و قدردانی از زحمات و تحولات ایجاد شده در این حوزه از بدو حضور ایشان گفت: امیدواریم با اراده و توانمندی های زیادی که در شما مشاهده شده است، در انجام فعالیت ها و برنامههای حوزه هنری به هدف و ایده آلی که در نظر دارید دست پیدا کنید.
 
وی تصریح کرد: همانطور که در دستگاه های بیرون از سازمان نیز این توقع ایجاد شده است، امیدواریم در حوزه هنری نیز شاهد تقویت بعد هنری و محتوایی تبلیغی و دینی باشیم.
 
در بخش دیگری از این نشست، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، با ابراز خرسندی از فعالیت های موثر حوزه هنری، اظهار داشت: در طول این 42 سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، ما شاهد این هستیم که هنرمند انقلابی چه رشد فزاینده ای در جامعه داشته و در مقوله هنر، رویش و تحولات عظیمی در رشته ها و زمینه های مختلف اتفاق افتاده است.
 
 
حجت الاسلام نبی زاده افزود: کار بزرگی که توسط آقای شهباز اتفاق افتاده این است که هنرمندان ارزشی و انقلابی را توانست به سمت حوزه هنری جذب کند و ظرفیت های هنری آنها را در این راستا به کار گیرد. 
 
وی در پایان، با بیان این مطلب که «جوانان هنرمند این موضوع را درک کرده اند که حوزه هنری جایی است که هنر انقلابی را می فهمد و ملجأ و پناهگاهی است که هنرمند انقلابی را می پذیرد» عنوان کرد: از افتخارات حوزه هنری استان خوزستان این است که بخشی از برنامه های که اجرا میکند، بر اساس نیاز هنری استان بوده و با شناختی که از هنر انقلاب اسلامی دارد، برای این نیازها برنامه تعریف میکند و به آنها جهت می دهد.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک