بسمه تعالی
راهبردهای مصوب اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان در حوزه مشارکت الکترونیکی شهروندان در سیاستها، فرآیندها، تصمیمات و اقدامات دستگاههای اجرایی
اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان از جمله نهادهایی است که با هدف اعتلای فرهنگ نغز و پربار اسلام راستین و تبلور حیات معنوی و تعیین و ترویج شاخصای اعتقادی، بنیاد نهاده شد. در طی سالهایی که از فعالیت این سازمان سپری شده است به اقتضا، نیازمندیهای مطرح در سطح جامعه و به تناسب سیاستهای کلی نظام اسلامی فعالیتهای این سازمان دستخوش تغییر و تحول بوده است.
اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان در راستای انجام ماموریت سازمانی خود تلاش می کند با برنامه محوری، نگاه سیستمی و توان کارشناسی خدمات باکیفیتی را به طرز شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبین ارائه نماید. چشم انداز سازمانی ما آن است که همواره بعنوان یکی از بهترین سازمان ها در خدمت رسانی نزد مردم شناخته شویم. ارائه خدمات علمی ، دقیق ، کارشناسی ، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدر ارزش های سازمانی ما قرار دارد و در همین راستا سازمانی است منعطف و چابک –تعامل پذیر و مشارکت جو که با مدیریت هوشمندانه ی محیط خود –تمامی ظرفیت های تبلیغی خود را در راستای تعمیق معرفت و بصیرت دینی و گسترش حقایق اسلام ناب محمدی (صلوات ا… علیه و آله و سلم) و ارزش های انقلاب اسلامی بسیج کرده است به طوری که سرمایه های انسانی و بایسته ی آن به علت نقش موثر سازمان در اقتدار فرهنگی نظام و حمایت و تکریم عمیق ووسیع مردمی به خود می بالند و ارتقای ایمان و معرفت دینی امت اسلامی را سرمایه ی خود در تقرب به خدای سبحان می دانند.
اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان در راستای اجرای تصویبنامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری (موضوع نامه شماره ۱۱۲۷۱۲۸ مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۸) و به منظور بالابردن سطح رضایتمندی ارباب رجوع، راهبردهای زیر را جلسه مورخ 26/8/1398 شورای راهبردی توسعه مدیریت اداره کل تبلیغات اسلامی به تصویب رسانید.
1. حتی المقدور پیشنویس کلیه مقررات و لوایح اعم از بخشنامهها، آییننامه ها، دستورالعملها و ضوابط اجرایی دست کم به مدت یک هفته از طریق درگاه الکترونیک اداره کل در معرض اظهارنظر جوامع عمومی و تخصصی قرار گرفته و پس از دریافت نظرات و انتقادات نسبت به بررسی، اصلاح وسپس تصویب و ابلاغ اقدام خواهد شد.
2. با استفاده از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل به نشانیwww.tebyan-khz.ir ، پست الکترونیکی اداره کل به نشانی info@tebyan-khz.ir و کانال های اداره کل در شبکه های اجتماعی بستر تعاملی لازم جهت دریافت نظرات شهروندان برای کلیه رویدادها، فعالیتها، گزارشات و اخبار مرتبط فراهم خواهد شد و این نظرات توسط روابط عمومی مورد بررسی، تحلیل و بهره¬برداری قرار خواهد گرفت.
3. عموم شهروندان و مخاطبان اداره کل از طریق تارنمای اداره کل به آدرس http://www.tebyan-khz.ir از خدمات اداره کل مطلع خواهند شد و امکان اظهارنظر درباره آنها را پیدا می کنند.
4. واحدهای ارائه دهنده خدمات در اداره کل موظف هستند پس از دریافت شکایات از طریق میز خدمت و تخصیص کد رهگیری در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به ارسال پاسخ به روابط عمومی اقدام کنند تا به شخص مربوطه منعکس شود. در مجموع روند رسیدگی و پاسخگویی به شکایات نباید بیش از 10 روز کاری طول بکشد.
5. شماره تلفنهای مستقیم اداره کل به شرح: 33364871 و 33364872 و 33364873 نیز شماره فکس 33364874 همچنین سامانه پیامکی 30008940611111 در اختیار مخاطبان اداره کل قرار گرفته و طی ساعات اداری نظرات آنها در زمینه های مختلف اخذ می شود.