EN FA

نقش تشکل های دینی در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار ارزشمنداست

1400/06/29 تعداد بازدید: 133
print
نقش تشکل های دینی در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار ارزشمنداست

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در سفری دو روزه به شهرستان بهبهان از بخشها و ظرفیت های مختلف فرهنگی و تبلیغی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام فرد آقایی در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل ضمن تشریح بخش های مختلف این سفر به بیان گزارشی از اقدامات و برنامه های اجرا شده پرداخت. 

 

نقش زنان در پیشبرد جامعه  اسلامی بسیار با اهمیت است

معاون فرهنگی،پزوهشی وآموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان در نشست با جمعیت بانوان فرهیتخه شهرستان بهبهان حضور فعال و آگاهانه زنان در تمامی عرصه های اجتماعی در پیشبرد اهداف جامعه را بسیارمهم وتاثیرگذار عنوان کرد .
وی  با بیان اینکه زنان جامعه در پشتیبانی از انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تاکنون نقش بسیار اساسی داشتند، تاکید کرد: اگر حضور زنان در پشتیبانی از دوران جنگ وجود نداشت به واقع فتوحات دوران دفاع مقدس به این شکل صورت نمی‌گرفت. بنابراین می‌ توان گفت در دوران انقلاب، دفاع مقدس و پیشرفت‌هایی که دشمنان هم به آن معترف هستند، زنان نقش مهمی ایفا کرده اند.
 
 
از نفرات برگزیده در مرحله شهرستانی طرح مهرواره محله همدل تجلیل شد
در بخش دیگری از این سفر، در مراسمی از نفرات برگزیده در مرحله شهرستانی طرح مهرواره محله همدل تجلیل شد. معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان با بیان اینکه شهرستان بهبهان با ثبت 294 طرح مسئله و اخذ 6 سهمیه رتبه اول استان را کسب نمود، خاطرنشان کرد: این موضوع نشانگرظرفیت های بسیار عالی است که می توان با همت و توکل بخدا تمامی موانع و مشکلاتی که در هر منطقه و محله وجود دارد را از سر راه برداشت.
 
 
نقش تشکل های دینی در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار ارزشمنداست
در ادامه این سفر، معاونت فرهنگی ،پزوهشی وآموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان در جلسه  مسئولین شورای هیئت های مذهبی و کانون مداحان شهرستان بهبهان بیان داشت: نقش تشکل های دینی در تقویت ایمان، مبانی دینی مردم و جوانان در کاهش آسیب‌ها اجتماعی  مؤثر و ارزشمنداست.
وی با بیان اینکه شرایط موجود، تغیرات گسترده ای در شیوه برگزاری مراسمات دینی و مذهبی ایجاد کرده یادآور شد: نیاز امروز جامعه حضور فعال تشکل های دینی در عرصه اجتماعی و کمک رسانی به آسیب دیدگان کرونا و خدمات اجتماعی  به مردم است.
 

 

گفتنی است در حاشیه این سفر با ظرفیت های مختلف فرهنگی و تبلیغی شهرستان بهبهان نیز دیدار و گفتگو شد.
 
پایان خبر/.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک