EN FA

نشست شورای عالی ستایشگران خوزستان در آستانه ماه محرم برگزار شد

1400/05/12 تعداد بازدید: 140
print
 نشست شورای عالی ستایشگران خوزستان در آستانه ماه محرم برگزار شد

توجه جدی به مسئله استعدادیابی در گروه سنی نوجوانان و تقویت تعاملات سازنده ستایشگران و شاعران آئینی، مهمترین موضوع در نشست شورای عالی ستایشگران استان خوزستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، نشست شوای عالی ستایشگری استان در آستانه ماه محرم الحرام، مورخ 12 مرداد ماه با حضور کلیه اعضاء برگزار شد.
با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، از سوی کلیه اعضاء نسبت به رعایت دستورالعملهای بهداشتی و جلوگیری از انتشار این ویروس، تأکید فراوان صورت گرفت.
 
در این نشست که حاج صادق آهنگران به عنوان یادگار ماندگار دوران 8 سال دفاع مقدس و حاج حسین آل مبارک به عنوان پیشکسوت عرصه ستایشگری نیز حضور داشتند، مطالب و نکات مهمی در خصوص مسائل راهبردی حوزه ستایشگری در سطح استان خوزستان مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
 
 
لازم به ذکر است از مباحث  قابل اهمیت در این نشست، توجه جدی به نوجوانان و استعدادیابی آنها برای حداقل یک دهه آینده در عرصه ستایشکری به عنوان یک ضرورت، مورد تأکید واقع گردید. 
 
همچنین لزوم توجه به شاعران آئینی و اتصال وارتباط هر چه بیشتر ستایشگران و شعرای آئینی از جمله مطالبی بود که مورد تبادل نظر و هم اندیشی حاضرین در این نشست قرار گرفت.
 
گفتنی است این شورا که عالی ترین شورای سیاستگذاری  جامعه ستایشگری در استان خوزستان محسوب می شود، مدت یک سال است که فعالیت خود را آغاز نموده و علاوه بر برگزاری نشست ها و جلسات فصلی، بالاترین مرجع سیاستگذاری و برنامه ریزی در جهت ارتقاء سطح کیفی مداحان و ستایشگران در استان خوزستان می باشد.
 
 
در پایان، بنا بر سخنان مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، طی ماه های آینده اولین کتابخانه مداحان و ستایشگران در خانه مداحان استان خوزستان افتتاح خواهد شد.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک