EN FA

میدان داری ظرفیت های مردمی در شهرستان ایذه، آبی بر آتش فتنه ها خواهد بود

1401/09/21 تعداد بازدید: 276
print

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در سفر یکروزه به شهرستان های ایذه و دزپارت، با مسئولین فرهنگی و مدیران شهری این دو شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبیلغات اسلامی خوزستان، در سفر یکروزه معاون فرهنگی این اداره کل به شهرستان ایذه و دزپارت، در بخش اول این سفر طی نشستی با حضورفرماندار، امام جمعه و تعدادی از مدیران شهرستان دزپارت، حجت الاسلام حسینی به عنوان مسئول دفترنمایندگی تبلیغات اسلامی این شهرستان منصوب شد.
 
 
همچنین؛ دیدار با حجت الاسلام سیدمیثم موسوی امام جمعه شهرستان ایذه، بخش دیگری از این سفر بود. 
حجت الاسلام فرد آقایی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان به تشریح جزئیات این دیدار پرداخت و اظهار داشت: با توجه به وقایع و حوادث اخیر شهرستان ایذه، ضرورت داشت ضمن دیدار با امام جمعه محترم این شهرستان به عنوان مسئول اصلی امور فرهنگی منطقه، علاوه بر تحلیل رویدادهای پیش آمده، نسبت به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی چگونه می تواند در خصوص این موضوع و کمک به فضای فرهنگی شهرستان ایذه ایفای نقش کند نیز صحبتها و نقطه نظرات مهمی مطرح شود.
 
 
وی افزود: در ادامه این نشست که در فضایی کاملا صمیمانه برگزار شد، امام جمعه محترم گزارشی از روند اتفاقات اخیر شهرستان ایذه ارائه و به تشریح راهکارها و برنامه هایی که از حیث فرهنگی در دستور کار شهرستان قرار دارد پرداختند. 
 
 
حجت الاسلام فردآقایی یادآور شد: در پایان این نشست، ضمن تشکر از زحمات امام جمعه و دست اندرکاران فرهنگی شهرستان ایذه، قول همکاری در زمینه های مختلف فرهنگی و ارتقاء دینی این شهرستان داده شد.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک