EN FA

مسابقه بزرگ کتابخوانی 1814 با استقبال قریب به 900 شرکت کننده به کار خود پایان داد

1401/12/27 تعداد بازدید: 323
print
مسابقه بزرگ کتابخوانی  1814 با استقبال قریب به 900 شرکت کننده به کار خود پایان داد

مسابقه کتابخوانی مهدویت با همکاری واحد ادیان و فرق اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان و مدیران سامانه تلفنی 1814 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، به مناسبت اعیاد خجسته شعبانیه به ویژه نیمه شعبان میلاد منجی موعود(عج)، مسابقه کتابخوانی مهدویت با همکاری واحد ادیان و فرق اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان و مدیران سامانه تلفنی 1814 برگزار شد.

 

حجت الاسلام سواری، کارشناس ادیان و فرق اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به استقبال بسیار خوبی که از این مسابقه به عمل آمد عنوان کرد: بحمدالله با اطلاع رسانی انجام شده، قریب به 900 نفر در این مسابقه شرکت کردند که از این تعداد 304 نفر موفق به کسب امتیاز لازم شدند.
 
وی در ادامه افزود: منبع معرفی شده جهت شرکت در تین مسابقه؛ کتاب«انتظار فرج» از مجموعه سخنرانی های مقام معظم رهبری در خصوص انتظار فرج حضرت مهدی(عج) و نکات مربوط به این موضوع بوده که قریب به 400 نفر این کتاب را تهیه و دانلود کرده اند.
 
کارشناس ادیان و فرق اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: از تعداد 304 نفری که حائز کسب امتیاز لازم شدند در مجموع 12 نفر به عنوان برگزیدگان نهایی انتخاب شدند که به نفر اول کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، نفر دوم کمک هزینه سفر به شهر مقدس قم و به 10 نفر نیز کارت هدیه یک میلیون ریالی اهداء گردید.
 

 

نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک