EN FA

متولیان امر فرهنگ، دغدغه فعالیت های فرهنگی در مناطق محروم را دوچندان دنبال کنند

1400/08/14 تعداد بازدید: 219
print
متولیان امر فرهنگ، دغدغه فعالیت های فرهنگی در مناطق محروم را دوچندان دنبال کنند

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در بازدید از دفتر نمایندگی بخش سردشت، نسبت به دغدغه مندی متولیان امر فرهنگ در حمایت از ظرفیت های مردمی و فعالان فرهنگی مناطق محروم تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام فرد آقایی در گفتگو با روابط عمومی این اداره، ضمن تشریح برنامه های این سفر، از دفاتر نمایندگی تبلیغات اسلامی به عنوان بازوان مهم ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها یاد کرد و اظهار داشت: از آنجا که توجه به نقاط محروم و اراده جدی بر حل مشکلات و ارتقاء فعالیت های دفاتر نمایندگی به عنوان بازوان مهم ادارات شهرستان در پیشبرد اهداف فرهنگی زیست بوم مناطق مختلف بسیار مورد اهمیت میباشد، ضرورت دانسته شد تا از نزدیک، مجموعه فعالیت های این دفتر نمایندگی بازدید شود.

 

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: در این بازدید که با حضور مسئول نمایندگی بخش سردشتشهرستان دزفول، حجت الاسلام عشیری و خانم رستگار از فعالین فرهنگی در حوزه بانوان سردشت و حجت الاسلام خاکی، رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول صورت گرفت، مسئول دفتر نمایندگی، گزارشی از فعالیت ها و اقدامات خود در یک سال اخیر در سردشت بیان کرد و علاوه بر آن به تشریح آخرین وضعیت فرهنگی و اجتماعی، ترکیب جمعیتی و ذائقه های فرهنگی مردم این منطقه نیز پرداخته شد.
 
 
در ادامه، حجت الاسلام عشیری روحانی مستقر دربخش سردشت، نکاتی را در خصوص توجه به نقاط محروم و نقش آنها در هدایت و راهبری مردم منطقه و استعداد بالای جوانان و مردم خوب و نجیب این منطقه نسبت به مسائل فرهنگی بیان داشت.
 
حجت الاسلام فردآقایی به دیدار با امام جماعت مسجد جامع سردشت به عنوان بخش دیگری از این برنامه اشاره کرد و گفت: در بخش دیگری از این بازدید،  با حضور در مسجد جامع سردشت با امام جماعت این مسجد که سالهاست در حال کار و فعالیت فرهنگی و تبلیغی می باشد دیدار و گفتگو شد.در این نشست صمیمانه اخرین فعالیت های فرهنگی این مسجد مورد بررسی  و تبادل قرار گرفت.
 
 
این مقام فرهنگی در پایان خاطرنشان کرد: در ادامه این دیدارها، مقرر شد حمایت جدی از فعالیت های فرهنگی حول محور مساجد در شهر سردشت سرلوحه کار دفترنمایندگی قرار گیرد و همچنین اداره کل نیز نسبت به تامین اعتبار و برخی نیازهای این دفاتر، برنامه ریزی هایی را از مرکز سامان دهد تا شاهد رشد و بالندگی فعالیت ها در آن منطقه باشیم.
 
پایان خبر/.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک