EN FA

دوره معرفتی طرح ولایت، ویژه 80 نفر از عناصر موثر تشکل های دینی اهواز برگزار می شود

1401/11/27 تعداد بازدید: 197
print
 دوره معرفتی طرح ولایت، ویژه 80 نفر از عناصر موثر تشکل های دینی اهواز برگزار می شود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری دومین مرحله از دوره معرفتی طرح ولایت، ویژه 80 نفر از عناصر موثر تشکل های دینی اهواز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام فردآقایی ضرورت ارتقاء سطح فکری در راستای تقویت مبانی اندیشه ای عناصر موثر تشکلهای مردمی از قبیل مسئولین و ارکان هیئات مذهبی، مداحان و ستایشگران و مسئولین تشکلهای مردمی را مهمترین هدف از برگزاری این دوره دانست و اظهار داشت:  اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ابتکاری برای اولین بار از سال گذشته با رایزنی و همکاری موسسه حضرت امام خمینی(ره) قم، اقدام به برگزاری دوره کامل شش مرحله ای طرح ولایت ویژه عناصر و گروه های عنوان شده نمود.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: درسال گذشته کتاب معرفت شناسی به عنوان اولین کتاب مورد نظر، تدریس و ویژه 90 نفر از فعالان و عناصر موثر شبکه های مردمی و مذهبی برگزار شد. درسال جاری نیز کتاب دوم با عنوان (خداشناسی) از تاریخ 26 لغایت 29 بهمن ماه در فاصله 4 روز در شهرستان اهواز برگزار می شود.
 
این مقام فرهنگی، افزایش سطح معرفتی جامعه مخاطب را مهمترین دستاورد این دوره عنوان کرد و افزود: امیدواریم با برگزاری این مرحله با حضور مسئولین و ارکان تشکلهای دینی استان خوزستان شاهد افزایش سطح بینش، معرفت و الگودهی به سایر مجموعه ها جهت برگزاری این دوره در سطوح مختلف باشیم و بتوانیم با همت همه عزیزانی که در این دوره حضور دارند در سال 1402 چهار مرحله بعد را نیز ان شاالله تدریس و این دوره آموزشی را به سرانجام برسانیم.
 
گفتنی است در پایان این دوره به عزیزان حاضر در این دوره گواهی معتبر طرح ولایت موسسه اهداء خواهد شد و این عزیزان می توانند نسبت به اجرای این دوره و مشابه آن در شهرستان های خود ویژه شبکه های مردمی اقدام نمایند.
 
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک