EN FA

دوره مطالعاتی شهید مطهری با حضور 300 نفر از عوامل و فعالان فرهنگی مساجد برگزار می شود

1400/10/04 تعداد بازدید: 746
print
 دوره مطالعاتی شهید مطهری با حضور 300 نفر از عوامل و فعالان فرهنگی مساجد برگزار می شود

کارشناس امورمساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری دوره مطالعاتی کتب شهید مطهری ویژه کادر و فعالان مساجد طرح امام محله سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام کسایی در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل با اعلام این خبر گفت: دوره مطالعاتی کتب شهید مطهری با حضور 50 مسجد طرح امام محله در استان خوزستان و بیش از 300 نفر از کادر مساجد و فعالان فرهنگی برگزار می شود.
کارشناس امور مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی به تشریح جزئیات برگزاری این دوره پرداخت و تصریح کرد: این دوره با محوریت کتب شهید مطهری برگزار می شود که در مرحله اول 230 نفر شرکت کننده خواهد داشت و کتاب های آزادی انسان، آزادگی بندگی و خدا در زندگی انسان را خواهند گذراند.
وی افزود: در مرحله دوم نیز 70 نفر شرکت کننده خواهیم داشت که این تعداد در سال گذشته مرحله اول را سپری کرده اند و در این مرحله 4 کتاب سیره شناسی اهل بیت معصومین علیهم السلام را مورد مطالعه قرار خواهند داد.
شایان ذکر است در پایان، توسط اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، گواهی حضور در دوره برای کلیه شرکت کنندگان صادر خواهد شد.
 
پایان خبر/.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک