EN FA

دهه پنجم انقلاب، دهه یاوری فرهنگی مجموعه های مردمی خواهد بود

1400/10/01 تعداد بازدید: 735
print
 دهه پنجم انقلاب، دهه یاوری فرهنگی مجموعه های مردمی خواهد بود

دبیر جامعه ایمانی مشعر در سفری به استان خوزستان با معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در این نشست که در فضایی صمیمانه و راهبردی برگزار شد، حجت الاسلام فردآقایی، گزارشی از آخرین وضعیت فعالیت های اداره کل و نقش آن در راهبری زیست بوم فرهنگی استان ارائه داد.
همچنین تشریح چشم انداز سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به مجموعه های مردمی و تشکل های دینی مردمی اعم از ایجاد تشکل های بانوان، حمایت از هیئات محوری و شاخص در سطح استان و برگزاری برنامه های فاخر، ویژه مادحین از دیگر موضوعاتی بود که به آن پرداخته شد. 
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به تشکیل دو شورای عالی وعاظ و ستایشگران در استان اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های مستعد و موثری که در استان از آنها بهره مند هستیم، شورای عالی ستایشگران با حضور بزرگانی چون حاج صادق آهنگران تشکیل شده است و شورای عالی وعظ و خطابه نیز با بهره گیری از حضور خطبای شاخص و وعاظ برجسته استان تشکیل و تاسیس شده که راهبری، هدایت و نظارت بر این مجموعه ها را برعهده خواهد داشت.
 
 
وی در ادامه، با تآکید بر اهمیت معاضدت و همراهی مجموعه های فرهنگی در مقابل حربه های دشمنان اسلام  بیان داشت: با توجه به اینکه دشمنان اسلام از هیچ ضربه ای نسبت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی فروگذار نمیکنند، لازم است مجموعه های مردمی با مساعدت و همراهی و در همکاری تام و تمام با یکدیگر، مجموعه اقدامات فرهنگ پایه را در سطح کشور طراحی، برنامه ریزی و به مرحله اجرا دراورند.
 
در بخش دیگری از این نشست، رحیم آبفروش؛ دبیر جامعه ایمانی مشعر، به بیان توضیحاتی در خصوص فعالیت ها و اقدامات جامعه ایمانی مشعر در تشکل سازی و حمایت از مجموعه های مردمی پرداخت که در همین راستا بنا شد در همکاری های وسیع و مشترکی در قالب شورای شبکه هیئات و تشکل های دینی، تعامل و ارتباط بین این دو مجموعه بیش از پیش ادامه پیدا کند.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک