EN FA

بهره مندی از ظرفیت خطبای شاخص در فضای مجازی و رسانه ملی، اولویت مهم کانون خطبای استان خواهد بود

1400/07/07 تعداد بازدید: 179
print
بهره مندی از ظرفیت خطبای شاخص در فضای مجازی و رسانه ملی، اولویت مهم کانون خطبای استان خواهد بود

حجت الاسلام مجتبی احمدیان، مسئول کانون وعاظ و خطبای استان خوزستان از برنامه های این کانون در سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام احمدیان، ضمن ابراز خرسندی از افتتاح کانون وعاظ و خطبای استان خوزستان، با اشاره به رویکرد این کانون در اجرای برنامه های پیش بینی شده در سال جاری اظهار داشت: 

کانون خطبای استان با تدابیر درنظر گرفته شده، برنامه ها و اقدامات مختلفی را در پیش خواهد داشت  که برای امسال 5 برنامه را در اولویت کاری خود قرار داده است.
 
مسئول کانون وعاظ و خطبای استان، به تشریح برنامه های در دست اقدام این کانون پرداخت و افزود: تولیدات رسانه ای به عنوان مهمترین اولویت این کانون به شکل جدی، هم در فضای مجازی و هم در بستر صدا و سیما و به دو زبان عربی و فارسی  دنبال خواهد شد.
 وی در ادامه تصریح کرد: کانون وعاظ و خطبای استان، ضمن شناسایی خطبای مستعد و اثرگذار، نسبت به جمع آوری آثار ایشان اقدام وپس از تدوین وآماده سازی، این آثار فاخر در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت. 
 
 
 
حجت الاسلام احمدیان، برگزاری همایش های توان افزایی  را از دیگر برنامه های این کانون عنوان کرد و گفت: در نظر داریم ان شاالله  در طول سال یک الی دو همایش را با هدف توان افزایی خطبای گرامی برگزار کنیم تا ضمن تعامل و ارتباط گیری خطبای استان با خطبای کشور، از تجارب و اندوخته های یکدیگر نیز بهره مند باشند.
 
مسئول کانون وعاظ و خطبای استان، در بخش دیگری از این گفتگو، استفاده از ظرفیت خطبا در صدا و سیما را از دیگر اولویت های این کانون دانست و بیان داشت: تا قبل از افتتاح این کانون، طلاب شخصا به صدا و سیما دعوت می شدند که بر اساس رایزنی هایی که با مدیرکل محترم صدا و سیما خواهیم داشت در نظر داریم سازماندهی ورود خطبا و معرفی ایشان به صدا و سیما از طریق این کانون انجام شود.
 
همچنین؛ معرفی خطبای شاخص استان به آستان های مقدس؛ مانند حرم حضرت معصومه(س) و آستان مقدس علی بن موسی الرضا(ع) به عنوان مجالی برای معرفی خطبای استان نیز در اولویت های پنجگانه این کانون قرار خواهد گرفت.
 
حجت الاسلام احمدیان در پایان خاطرنشان کرد: نظارت بر محتوای منبرها و فراهم آوردن محیطی آرام و بی حاشیه در کانون وایجاد فضایی مناسب جهت نظارت و ارائه رهنمودهای لازم به خطبای گرامی از دیگر برنامه هایی است که در سال جاری به آن پرداخته خواهد شد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک