EN FA

اولین کارگاه آموزشی نوحه و شعر آیینی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد

1400/07/04 تعداد بازدید: 241
print
 اولین کارگاه آموزشی نوحه و شعر آیینی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد

اولین کارگاه آموزشی نوحه و شعر آیینی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، با حضور مداحان و شاعران شاخص استان، کار خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، این کارگاه با حضور تعدادی از اساتید برجسته در زمینه شعر و نوحه در فضایی کاملا صمیمی و معنوی برگزار شد.
حجت الاسلام فردآقایی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ابتدا، ضمن خیرمقدم به مدعوین حاضر در برنامه، اجرای این کارگاه را با توجه به تخصصی بودن موضوع، گام مثبتی در جهت اعتلای محتوای اشعار و سروده های آیینی دانست.
 
 
در این کارگاه که با حضور شاعران بنام کشوری از جمله احمد بابایی، سید محمدجواد شرافت و سیدمحمد مهدی شفیعی و سایر شاعران برجسته ملی و استانی برگزار شد، توجه به تکنیک های آموزشی شعر و نوحه سرایی و انتخاب مضامین و اشعار مناسب جهت استفاده در مجالس و روضه خوانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
 
 
 
گفتنی است اولین کارگاه آموزشی نوحه و شعر آیینی، جمعه 2 مهر 1400 در سالن اجتماعات دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان و با حضور قریب به 50 نفر از مداحان و شاعران شاخص استان برگزار شد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک