EN FA

ابتکار تشکیل ستادهای مردمی باعث ارتقاء در برگزاری سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی بوده است.

1401/10/27 تعداد بازدید: 245
print
ابتکار تشکیل ستادهای مردمی باعث ارتقاء در برگزاری سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی بوده است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان: ابتکار تشکیل ستادهای مردمی باعث ارتقاء در برگزاری سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی بوده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام فرد آقایی در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل، برگزاری برنامه های سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را با اتکاء بر ستادهای مردمی بسیار موفقیت آمیز ارزیابی کرد و اظهار داشت: شخصیت شهید سلیمانی یکی شخصیت های کاملا مردمی بود و ارتباط او با مردم و متقابل ارتباط ارتباطی مردم با آنها شخصیت بسیار مخلص این شهید است.
 
وی افزود: با توجه به این موضوع در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، با هدف برجسته کردن این شخصیت از این شهید بزرگوار بنا شد کلیه برنامه ها و مراسماتی که به مناسبت سالگرد این شهید عزیز در سراسر استان برگزار می شود با محوریت ستادهای مردمی برگزار می شود. حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.
 
معاون فرهنگی کل اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه داشت:متعاقب بیان این مطلب در تمام شهرستان های ستادهای مردمی حاج قاسم با حضور اقشار تاثیرگذار مردمی، نمایندگانی از اصناف، بازاریان و...گرد هم آمدند با تشکیل جلسات و طراحی برنامه ها واقدامات بسیار. ارزش فرهنگی برای معرفی و شناساندن این شهید بزرگوار چه در فضای مجازی و در مراسم و یادواره ها و چه در فضای مجازی و از طریق پویش ها و فعالیت های مبتنی بر شبکه های اجتماعی بهحمدالله باعث شد که ما امسال در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی انجام شود. هم‌ فعالیت‌ها از کیفیت و تنوع بیشتری می‌توانند و هم از لحاظ تنوع، به شکل شکل تری برگزار می‌شوند.
 
حجت الاسلام فردآقائی در خاتمه با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند« از اوّل انقلاب تا هر زمانی که هر کاری به مردم را زدند، آن کار پیش رفته است» نظران کرد: فعالیت های امسال از نظر کمی و کیفی جهش بسیار است. خوبی نسبت به سالهای گذشته و این اتفاق خوشایند بی شک مرهون سیاست مردمی کردن فعالیت ها است. خداوند متعال را شاکریم که امسال در سومین سالگرد شهادت سردار دلها با محوریت مردم و با تشکیل ستادهای مردمی شاهد ارتقای فعالیت ها و این سالگرد باشیم.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک