EN FA

پرداخت معوقات روحانیون مستقر قبل از پایان اسفندماه 1399

1399/12/23 تعداد بازدید: 413
print
 پرداخت معوقات روحانیون مستقر قبل از پایان اسفندماه 1399

ذیحساب و رئیس اداره امورمالی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، از پرداخت حق الزحمه روحانیون مستقر در مناطق محروم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، سیدمحمد موسوی در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت بسیار بالای فعالیت های تبلیغی و فرهنگی امامان روستا در جهت ترویج و اشاعه ارزش های اسلام ناب و اقدامات چشمگیر این دسته از اقشار تأثیرگذار در راستای تحقق اهداف سازمان تبلیغات اسلامی، حق الزحمه ایشان قبل از پایان اسفند ماه 99 پرداخت شد.
 
رئیس اداره امورمالی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان عنوان کرد: با عنایت به اینکه در سال 99 پرداخت حق الزحمه روحانیون به دلیل محدودیت های بودجه ای در سال جاری با مشکلاتی مواجه شده بود، بحمدالله با تدبیر مدیرکل محترم تبلیغات اسلامی و با هدف تجلیل از زحمات ایشان نسبت به این مهم اقدام شد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: در صورت رفع مشکلات بودجه ای، مبلغی نیز به عنوان پاداش به منظور پاسداشت زحمات و تلاش های مجاهدانه روحانیون مستقر پرداخت خواهد شد.
 
پایان خبر/.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک