EN FA

نشست هم اندیشی کارشناسان امور مالی در شوشتر برگزار شد

1399/11/18 تعداد بازدید: 515
print
نشست هم اندیشی کارشناسان امور مالی در شوشتر برگزار شد

ذیحساب و رئیس اداره امور مالی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان: ‌به حمدالله کارشناسان مالی ما پرونده درخشانی در این حوزه دارند.لذا در این راستا باید سعی کنیم نسبت به این وظیفه سنگین احساس مسئولیت بیشتری داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، سید محمد موسوی ذیحساب ورئیس اداره امور مالی اداره کل تبلیغات اسلامی از برگزاری جلسه هم اندیشی با کارشناسان امور مالی ورابطین در این حوزه به منظور آشنایی با سیاست های نظام مالی به میزبانی اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان شوشتر خبر داد.
 
در ابتدای ابن جلسه سعید کتانباف معاون اداری ومالی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر ومیلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها وقدر دانی از میزبان این نشست، اظهار داشت: همه ما باید قدر دان انقلاب اسلامی باشیم یعنی چه ملی فکر کنیم وچه مذهبی، باید قدردان باشیم اگر به این مهم توجه کنیم که در طول این ۴۲سال حتی یک وجب از خاک مهین اسلامی با این همه دشمنی وخباثت های بی شمار استکبار جهانی علیه این مرز بوم از اول انقلاب تا کنون تصرف نشده، این نشان دهنده اقتدار ورشادت های جوانان انقلابی این مرز بوم بوده است.
 
معاون اداری ومالی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از تشکیل جلسات مستمر در حوزه ذیحسابی، اینگونه جلسات را یکی دیگر از راهکارها در پیشبرد اهداف عالی سازمان تبلیغات اسلامی دانست وافزود: کارشناسان مالی موتور محرکه سازمان در استان هستند. چرا که اگر تلاش شماها نباشد شاید مجموعه های وابسته با مشکل مواجه شده و نتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.
 
در ادامه این جلسه سید محمدموسوی ذیحساب ورئیس اداره امور مالی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران، به بیان اهمیت وضرورت برگزاری این جلسات پرداخت واظهار داشت: ‌به حمدالله کارشناسان مالی ما پرونده درخشانی در این حوزه دارند وباید سعی کنیم نسبت به وظیفه سنگینی که بر دوش داریم احساس مسئولیت بیشتری داشته باشیم.
 
 
وی در ادامه به بیان نحوه هزینه کرد اعتبارات عمرانی وفصل پنجم پرداخت ویادآور شد:خطرناکترین انحراف مالی واقتصادی در نظامات مالی پول شویی است که هر گونه تخلف در این موارد جرم محسوب می شود.
 
ذیحساب اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، توجه واهمیت به مسائل مالی را بسیار مهم دانست وتاکید کرد: عدم شفافیت در دریافت ها اعم از نقدی وغیر نقدی واخذ اموال و اثاثیه از ادارات وارگان ها که در دفاتر مالی ثبت نشود تخلف وعواقب منفی برای این دستگاه به دنبال خواهد داشت.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد: ثبت هر گونه رویداد در دفاتر مالی موجب افزایش بازدهی کار و ارائه گزارش واضح و صحیح از فعالیت های اداری در بعد عملیاتی واجرایی می شود.
 
موسوی در بخش دیگری از سخنانش، کمبود اعتبارات در سال ۹۹با توجه به وضیعت اقتصادی کشور را یکی دیگر از مشکلات در این حوزه دانست و تصریح کرد: البته با همین اعتبارات حداقلی که وجود داشته نتیجه کار خیلی خوب بوده وتمام فعالیت هایی که بر اساس شاخص های فرهنگی ترسیم شده با تدبیر مدیر کل وفعالیت های جهادی کارشناسان معاونت های فرهنگی واداری در سراسر استان به نحو مطلوبی انجام گرفته است. 
 
ذیحساب اداره کل تبلیغات اسلامی ،به موضوع دریافت های فصل پنجم از طرف دولت پرداخت و اظهار داشت: اینگونه موارد درقبال عملکرد فعالیت های اشخاص حقوقی و حقیقی وفق سیاستها و وظایف دستگاه اجرایی پرداخت میگردد. لذا هیچگونه قرارداد، صورت وضعیت، فاکتور منعقد نمیگردد و هیچگونه خدمت یا کالای مشهودی یا اموال منقول و غیرمنقولی وجود ندارد که صحت و سقم هزینه را بدون تردید تآیید کند.
 
در ادامه هر کدام از کارشناسان شهرستان های ادارات تابعه به بیان ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند وهمچنین کارشناسان مالی واموال به نحوه چگونگی تنطیم اسناد ومدارک حسابداری ،صورت وضیعت پیمانکاران ونحوه الصاق برچسب اموال ،مزایده اموال وچگونگی تفکیک اموال اسقاط نکاتی را ارائه نمودند.
 
 
پایان خبر/.
 
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک