EN FA

عملکرد موفق ادارات درشهرستان ها مایه افتخار و سربلندی این مجموعه است

1399/10/27 تعداد بازدید: 375
print
عملکرد موفق ادارات درشهرستان ها مایه افتخار و سربلندی این مجموعه است

دومین نشست مجموعه اداری ومالی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در دومین نشست مجموعه اداری و مالی با مدیرکل، سعید کتانباف نصب معاونت اداری و مالی ضمن تقدیر وتشکر از اهتمام همه همکاران اداری ومالی، به موفقیت مجموعه استان در اجرای شاخص های سال 98 اشاره کرد و اظهارداشت: تلاش وکوشش همه همکاران استان منجر به قرار گرفتن اداره کل ما جزء 5 استان اول کشورشده است.
 
در ادامه این جلسه، سیدمحمد کلانتری در حوزه طرح و برنامه تصریح کرد: بخش عمده فعالیت ها در تعامل با واحدها و ادارات شهرستان ها بدست آمده و برخی امور نیز باید با پیگیری مستمراز استانداری و سازمان مدیریت و برنامه و بودجه انجام شود که ضرورت دارد همه همکاران جهت پیشبرد شاخص های ارتقائی مجموعه تلاش نمایند.
 
دربخش دیگری از این نشست، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همه همکاران یادآورشد: درجلسات مختلف به مسئولین ادارات متذکر شدم که در کنار فعالیت های فرهنگی ، الزامات اداری را رعایت نمایند.
حجت الاسلام نبی زاده ضمن اشاره به رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد: در انجام فعالیت ها باید بصورت مکانیزم جهادی و اداری عمل کرد و از اداری صرف باید اجتناب کرد و ماموریت ها را بصورت فرابخشی پیگیری و انجام دهیم .
 
ایشان خواستار پیگیری طرح و برنامه به شکل کارگروه و گروه برنامه ریزی شدند و بر عملیاتی شدن این موضوع در سطح اداره کل تاکید کردند.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی ضمن تقدیر وتشکر از فعالیت های امور اداری، دقت و سرعت در محاسبات را خواستار شد و تصریح کرد: رصد دائمی ماموریت ها و فعالیت ها باید بصورت مستمر و متناوب انجام شود و به همه مجموعه های فعال و همکاران در سطح استان اعم از پرسنل رسمی، پیمانی، شرکتی و حتی سرباز  هم توجه خاص شود و از هر طریق ممکن، رضایت همه همکاران را بدست آورید.
 
دکتر نبی زاده با اشاره به سفرهای شهرستانی، موفقیت ها و عملکرد ادارات شهرستان ها را مایه افتخار و سربلندی این مجموعه دانستند.
 
سپس سید امین کامرانیان، کارشناس امور اداری به بیان برخی موضوعات اداری پرداخت و گفت: درمسائل اداری همواره باید با مجموعه اداری مرکز مرتبط باشیم چون برخی ماموریت ها بصورت مستقل به استان واگذار نشده است.
 
در پایان سیدمحمدموسوی هم ضمن تایید فعالیت های صورت گرفته در سطح ادارات وتحولات انجام شده در شهرستان ها تصریح کرد: بنده اغلب ادارات را سرکشی نمودم و انصافا اقدامات در خور توجهی صورت گرفته است.
مسئول امور مالی وذیحساب استان خواستار اعتماد مجموعه وروسای محترم ادارات به مسئولین اداری ومالی  ورعایت قوانین ومقررات دراین حوزه شد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک