EN FA

حمایت از اقشار تاثیر گذار جامعه، ازاهداف مهم سازمان تبلیغات اسلامی است

1399/10/24 تعداد بازدید: 389
print
حمایت از اقشار تاثیر گذار جامعه، ازاهداف مهم سازمان تبلیغات اسلامی است

سید محمد موسوی ذیحساب ورئیس اداره امور مالی اداره کل در سفری یکروزه به خرمشهر، ازفعالیتها و اقدامات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، درابتدای این بازدید حجت الاسلام متوسل رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر، به ارائه گزارشی از نحوه اجرای فعالیت های فرهنگی در این شهرستان پرداخت وخواستار توجه بیشتری در جهت تقویت وحمایت از برنامه مذهبی این شهرستان شد.

 

وی با ابراز خرسندی از آزاد شدن بخشی از فضای مفید اداره جهت انجام اهداف و اقدامات مهم، خواستارهمکاری اداره کل  در راه اندازی سالن کنفرانس برای برگزاری جلسات شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان، موسسات قرآنی و کانونهای فرهنگی و تبلیغی وهمچنین تجهیز راه اندازی نماز خانه این اداره شد.
 
در ادامه این بازدید، سید محمد موسوی ضمن تقدیر وتشکر از زحمات کارکنان این اداره و عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه(س)، به اهمیت ارائه خدمات و اجرای برنامه های فرهنگی و اقدامات جهادی در بین مردم صبور، ولایت مدار و نجیب خرمشهر پرداخت.
ذیحساب اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حمایت وتوجه به اقشار تاثیر گذار جامعه و همه تشکل های مذهبی ودینی را یکی دیگر ازاهداف سازمان تبلیغات اسلامی دانست و اظهار داشت: فعالیت های خوبی در این بخش صورت گرفته و لازم است با تعامل وهمدلی نسبت به این مهم تلاش بیشتری در راستای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انجام شود.
 
 
سید محمدموسوی رئیس اداره امور مالی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در بخش دیگری از این بازدیدها، ضمن قدردانی از ساماندهی به وضعیت ساختمان و بهبود فضای اداری و محوطه این اداره، توجه بیشتر به اقشار تآثیرگزار و تشکل های میان تخصصی و موسسات فرهنگی و قرآنی شهرستان و تکریم به ارباب رجوع را خواستار شد. 
 
رئیس اداره امور مالی بررسی اسناد مالی و گزارشات هزینه های فرهنگی وقرآنی را یکی دیگر از اهداف این ماموریت یکروزه به شهرستان خرمشهر دانست و بر رعایت کامل قوانین و مقررات مالی و محاسباتی تاکید کرد.
 
وی در ادامه ضمن بررسی وضعیت اموال، تفکیک اموال اسقاط، برنامه ریزی و تهیه مدارک لازم برای انجام مزایده محدود اموال اسقاطی و ضایعاتی را یادآور شد و عنوان کرد: هدف از این کار استفاده بهینه از اتاقها و فضاهای اشغال شده اموال ضایعاتی جهت اجرای برنامه های فرهنگی و فعالیت های گروههای جوان و انقلابی است.
 
در پایان این بازدید، توجه وحمایت حداکثری از مبلغین و مبلغات و طلاب جهادی برای رفع محرومیت وتعامل با همه گروههای هدف مورد تأکید قرار گرفت.
 
 
پایان خبر/.
 
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک