EN FA

جامعه اسلامی زمانی اوج می گیرد که تمدن سازی کند

1399/10/18 تعداد بازدید: 378
print
جامعه اسلامی زمانی اوج می گیرد که تمدن سازی کند

نشست هم افزایی مجموعه امور اداری و مالی با مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، سعیدکتانباف نصب با تسلیت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت و رحلت علامه آیت الله مصباح و خیرمقدم خدمت حاج آقای نبی زاده  اظهار داشت : به منظور هم افزایی و نزدیک نمودن دیدگاه ها و ایجاد ارتباط بیشتر بین همکاران نشست های مختلفی برگزار شده است .

معاون اداری و مالی تصریح کرد : تعامل بین همکاران درحوزه اداری و مالی نسبت به دوران گذشته در تسهیل نمودن امور خیلی خوب می باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از همه همکاران در پیشبرد اهداف سازمانی ابراز داشت: ما در انقلاب اسلامی دو مکتب داریم ، یکی مکتب خمینی و دوم  مکتب سلیمانی و جامعه اسلامی هم بر دو پایه استوار است: مکتب امام و مکتب امت ، بنابراین مکتب خمینی مکتب امامت و مکتب سلیمانی مکتب امت است و مبتنی بر شاخص های مهمی است .
حجت الاسلام نبی زاده یاد آور شد : زمانی جامعه اسلامی اوج می گیرد و تمدن سازی می کند که امت در کنار امام قرار بگیرد و مهمترین ماموریت امت در کنار امام سربازی است .
در ادامه برخی از همکاران در بخش های مختلف گزارشی از فعالیت های خود را بیان نمودند و دکتر نبی زاده انتظارت و توقع خود از هریک از واحدها را بیان کردند.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک