EN FA

توسعه فعالیت های فرهنگی از اهداف مهم سازمان تبلیغات اسلامی است

1399/10/11 تعداد بازدید: 415
print
توسعه فعالیت های فرهنگی از اهداف مهم سازمان تبلیغات اسلامی است

ذیحساب و رئیس اداره امور مالی تبلیغات اسلامی خوزستان از امور مالی شهرستان ایذه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان،سید محمدموسوی، ذیحساب اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان ضمن قدر دانی از زحمات وتلاش های خوب کارکنان این اداره به بیان اهمیت دادن و رصد فعالیت های فرهنگی در این شهرستان پرداخت و اظهار داشت : باید سعی بر این باشد که با تعامل و شبکه سازی کادر فرهنگی جوان در راستای اشاعه و گسترش فعالیت های بر اساس شاخص های ابلاغی در بستر فضای مجازی تلاش مضاعفی بشود.

ذیحساب اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه با بیان اینکه توسعه و گسترش فعالیت فرهنگی در مناطق محروم از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است خاطر نشان کرد :سعی و اهتمام بر آن باشد که نسبت به ساماندهی هئیات مذهبی ،کانون های فرهنگی و تبلیغی ،خانه های قرآن روستایی ،موسسات قرآنی و خدمات فرهنگی در مناطقی که احساس می شود بیشتر از مرکز شهرستان نیازمند هستد توجه شود چون این مراکز اگر توجه شود مطئمنا می تواند نقش فرهنگی خود را در این مناطق کم برخوردار ایفاد نمایند.
موسوی در ادامه ضمن ارزیابی فعالیت های فرهنگی و مالی بر نحوه هزینه کرد اعتبارات و صلاح صرفه در امورات مالی تصریح کرد:همه ما وظیفه سنگینی در راستا حفظ و نگهداری از اموال بیت المال عهده دار هستیم و باید با دقت به این امر توجه شود.
در پایان این بازدید هر یک از کارکنان به بیان ارائه گزارش خود پرداختند وخواستار حمایت های مالی بیشتر در جهت توسعه و گسترش فعالیت های فرهنگی در سطح شهرستان شدند.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک