EN FA

باید بصورت مکانیزم جهادی و اداری عمل کرد

1399/10/27 تعداد بازدید: 260
print
باید بصورت مکانیزم جهادی و اداری عمل کرد

دومین نشست مجموعه اداری ومالی با حضور حاج آقای نبی زاده مدیرکل محترم استان برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید ،ابتدا سعید کتانباف نصب معاونت اداری و مالی ضمن تقدیر وتشکر از اهتمام همه همکاران اداری ومالی و خیرمقدم به مدیرکل محترم ، به موفقیت مجموعه استان در شاخص های 98 اشاره کرد و اظهار داشت : تلاش و کوشش همه همکاران استان منجر به قرار گرفتن اداره کل ما جزء 5 استان اول کشورشده است. 
سیدمحمد کلانتر در حوزه طرح و برنامه گفت: بخش عمده فعالیت ها در تعامل با واحدها ومعاونت ها و ادارات شهرستان بدست آمده است.
کلانتر ضمن اشاره به بخشی از فعالیت های طرح و برنامه اظهار داشت :برخی امور باید با پیگیری مستمر با استانداری و سازمان مدیریت و برنامه و بودجه انجام می شود.
مسئول طرح وبرنامه از همه همکاران خواست جهت پیشبرد شاخص های ارتقائی مجموعه تلاش نمایند.
در ادامه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ضمن تقدیر و تشکر از همه همکاران یادآورشد: درجلسات مختلف به مسئولین ادارات متذکر شدم که در کنار فعالیت های فرهنگی ، الزامات اداری را رعایت نمایند.
حجت الاسلام نبی زاده ضمن اشاره به رویکرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: در انجام فعالیت ها باید بصورت مکانیزم جهادی و اداری عمل کرد و از اداری صرف باید اجتناب کرد و ماموریت ها را بصورت فرابخشی پیگیری و انجام دهیم .
حاج آقای نبی زاده خواستار پیگیری برنامه های طرح و برنامه بصورت کارگروه طرح و برنامه و گروه برنامه ریزی شدندو این موضوع باید درسطح اداره کل عملیاتی شود .
پس از آن سید امین کامرانیان برخی از موضوعات اداری را بیان نمودند و تصریح کردند : درمسائل اداری همواره باید با مجموعه اداری مرکز مرتبط باشیم چون برخی ماموریت ها بصورت مستقل به استان واگذار نشده است. 
مدیرکل تبلیغات اسلامی ضمن تقدیر وتشکر از فعالیت های امور اداری دقت و سرعت در محاسبات خواستار شد و تصریح کرد: رصد دائمی ماموریت ها و فعالیت ها باید بصورت مستمر و متناوب انجام شود و به همه مجموعه فعال و همکاران در سطح استان نه تنها پرسنل رسمی ، پیمانی ، شرکتی و سرباز  هم توجه خاص شود و از هر طریق ممکن ، رضایت همه همکاران را بدست آورید.
دکتر نبی زاده با اشاره به سفرهای شهرستانی موفقیت ها و عملکرد ادارات شهرستان ها را مایه افتخار و سربلندی همه مجموعه انسان بیان نمودند .
در پایان سیدمحمدموسوی هم ضمن تایید فعالیت های صورت گرفته در سطح ادارات و فرمایش مدیرکل محترم و تحولات انجام شده در شهرستان ها تصریح کرد : بنده اغلب ادارات را سرکشی نمودم و انصافا اقدامات در خور توجهی صورت گرفته است.
مسئول امور مال و ذیحساب استان خواستار اعتماد مجموعه و روسای محترم ادارات به مسئولین اداری ومالی  و رعایت قوانین و مقررات در این حوزه شدند.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک