EN FA

بازدید میدانی رئیس اداره امور مالی از فعالیتها و اقدامات شهرستان آبادان

1399/10/24 تعداد بازدید: 418
print
بازدید میدانی رئیس اداره امور مالی از فعالیتها و اقدامات شهرستان آبادان

موسوی ذیحساب اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان به منظور بررسی وضیعت فعالیت ها و اقدامات مالی و فرهنگی از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبادان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان سید محمد موسوی ذیحساب ورئیس اداره امور مالی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان به همراه قاسم مختبا  کارشناس امین اموال از فعالیت مالی و فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی آبادان  بازدید و به بررسی وضیعت اموال جهت برگزاری مزایده محدود پرداخت.
 
در ابتدای این بازدید حجت الاسلام ریوران رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبادان، به بیان ارائه گزارش مختصری از اقدامات انجام شده پرداخت وعنوان کرد: کار بسیار بزرگی در سطح استان در خصوص انجام این مزایده های محدود صورت گرفته که جای تشکر و قدر دانی از مجموعه اداری ومالی اداره کل تبلیغات اسلامی دارد.
 
حجت الاسلام ریوران افزود: با این اقدام، بسیاری از فضاهای موجود در ادارات که قبلا با این اموال اشغال شده بود، در دسترس قرار میگیرد ومی توان آنها را در اختیار موسسات فرهنگی ،قرآنی وسایر تشکل های وابسته قرار داد.
 
در ادامه این بازدید، سید محمد موسوی ذیحساب و رئیس اداره امور مالی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان ضمن تشکر وقدردانی از زحمات کارکنان آن مجموعه اظهار داشت: باید تلاش کنیم با کمترین امکانات بیشترین بهره را ببریم تا شاهد نتایج و موفقیتهای مثمر ثمری در کارها باشیم.
 
 
ذیحساب اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، ضمن بازدید میدانی از فضای اداری و آموزشی اداره تبلیغات اسلامی آبادان، بر توسعه ، تعمیر ، زیبا سازی و تجهیز سالن اجتماعات شهرستان آبادان تاکید کرد.
 
در بخش دیگری از این بازدیدها، رئیس اداره امور مالی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان به همراه مختبا  کارشناس امین اموال به  بررسی وضعیت اموال  و تفکیک اموال اسقاط و برنامه ریزی و تهیه مدارک لازم برای انجام مزایده محدود اموال اسقاطی و ضایعاتی پرداخت و برگزاری عادلانه این مزایده را با رعایت همه چارچوب ها وضوابط قانونی خواستار شد.
 
در پایان، قاسم مختبا کارشناس امین اموال ضمن توضیحاتی در خصوص چگونگی ونحوه برگزاری این مزایده محدود، زوایای مختلف این اقدام را مورد توجه قرار داد.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک