EN FA

افتتاح حساب کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی نزد بانک رسالت

1399/11/04 تعداد بازدید: 433
print
افتتاح حساب کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی نزد بانک رسالت

ذیحساب ورئیس اداره امور مالی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از افتتاح حساب کلیه پرسنل این اداره کل، نزد بانک رسالت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، سید محمد موسوی ذیحساب ورئیس اداره امور مالی در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل با اعلام این خبر گفت: با تفاهم نامه صورت گرفته فی ما بین بانک رسالت و سازمان تبلیغات اسلامی و الزام به رعایت وحدت رویه در پرداخت کلیه حقوق ومزایای کارکنان این اداره کل ضمن هماهنگی های انجام شده با مدیران ارشد سازمان این امر محقق شد.
 
ذیحساب اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه تصریح کرد: کلیه مقدمات گسترش همکاری با بانک رسالت مبنی بر افتتاح حساب ها و سایر خدماتی که در راستای حمایت حداکثری این بانک از اقشار فرهنگی وموثر جامعه در جلسات متعدد صورت گرفته است، انجام شد و بر همین اساس کلیه حساب های پرسنل رسمی، پیمانی و قراردادی نزد بانک رسالت افتتاح و کارت های بانکی به کارکنان تحویل شد که نسبت به واریز حقوق دی ماه پرسنل به همین حساب ها از طریق خزانه مرکزی اقدام شد.
 
سید محمدموسوی در ادامه افزود: حساب روحانیون و سایر اقشار تأثیرگذار در دست  اقدام است که انشاءالله در روزهای آتی افتتاح خواهد شد.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک