EN FA

اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، رتبه ممتاز کشور را به خود اختصاص داد

1400/07/25 تعداد بازدید: 312
print
اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، رتبه ممتاز کشور را به خود اختصاص داد

معاون اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از کسب امتیاز ممتاز این اداره کل در ارزیابی عملکرد سال 1399 در بین ادارات کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، سعید کتانباف نصب در گفتگو با روابط عمومی این اداره کل به تشریح اقدامات و فعالیت های انجام شده در راستای ارزیابی عملکرد سالانه اداره کل تبلیغات اسلامی پرداخت و اظهار داشت: 
در ابتدای این مأموریت، گروهی تخصصی در حوزه اداری – مالی و معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تشکیل شد و هر کدام از واحدها مسئولیت پیگیری یکی از شاخص های مورد ارزیابی را عهده دار شدند.
 
وی افزود: با توجه به لزوم بررسی دقیق شاخص های مورد نظر، ضمن شرکت در جلسات توسعه مدیریت که به شکل منظم و با حضور نماینده استاندار و سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار می شد، تلاش شد با رابطین مجموعه های مختلف استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز تعاملات لازم انجام شود. 
 
معاون اداری و مالی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه تصریح کرد: بحمدالله با تلاش و پیگیری های مداوم همکاران مان در مجموعه اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، کلیه اطلاعات و مستندات لازم در سامانه مورد نظر بارگزاری و در نهایت پس از ارزیابی های صورت گرفته، موفق به کسب امتیاز ممتاز در بین ادارات کل تبلیغات اسلامی کشور شدیم.
 
سعید کتانباف نصب در پایان یادآور شد: اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان در میان 11 دستگاه فرهنگی استان نیز موفق به کسب رتبه سوم شد که جای تشکر و قدردانی از همه کارکنان خدوم و پر تلاش این مجموعه را دارد.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک