EN FA

همه تلاش خود را برای تقویت فعالیت‌های تبلیغی به کار می‌گیریم

1400/05/21 تعداد بازدید: 163
print
همه تلاش خود را برای تقویت فعالیت‌های تبلیغی به کار می‌گیریم

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی گفت: همه تلاش خود را برای تقویت فعالیت‌های تبلیغی در این استان به کار خواهیم گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام محمد مهدی نبی زاده در دیدار حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به تلاش هایی که صورت گرفته امروز ما مشکلی برای انجام فعالیت ها نداریم.

 
 مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: قطعا تلاش های شبانه روزی نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و پیگیری های ایشان باعث شده که ما با آرامش بیشتری فعالیت های خود را پیگیری کنیم؛ نماینده ولی فقیه در خوزستان مصداق بارز نهضت امیدآفرین هستند.
 
 وی با بیان اینکه امروز مردم خوزستان نیازمند ایجاد امید در جامعه هستند تصریح کرد: امروزه متاسفانه در اثر برخی اتفاقات، مردم خوزستان دچار اندکی ناامیدی شده اند، اما روحیه جهادی نماینده ولی فقیه در خوزستان امید را در دل مردم خوزستان زنده کرده است.
 
 حجت الاسلام نبی زاده از تشکیل شورای عالی ستایشگری در استان خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر این به منظور هماهنگی بیشتر هیئات مذهبی شورای هماهنگی شبکه هیئات برای اولین بار در استان راه اندازی شده است.
 
 وی با اشاره به اینکه خوزستان، در نگاه کلان، یکی از استان‌های ویژه و حساس است یاد آور شد: همه تلاش خود را برای تقویت فعالیت‌های تبلیغی در این استان، به کار خواهیم گرفت.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک