EN FA

نشست هم افزایی اداره کل تبلیغات اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان خوزستان برگزار شد

1401/07/18 تعداد بازدید: 259
print
 نشست هم افزایی اداره کل تبلیغات اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان خوزستان برگزار شد

در آستانه فرارسیدن هفته وحدت، سرپرست مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان با مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در ابتدای این نشست، خانم مطوَس، سرپرست مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان، ضمن تبریک به جهت انتصاب حجت الاسلام و المسلمین اخوان صباغ، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این مرکز ارائه و نسبت به همکاری های دو سویه بین این دو نهاد ابراز امیدواری کرد.
 
 
در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین مهدی اخوان صباغ، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین، نقش زنان و بانوان را در این خصوص بسیار مهم و با اهمیت بر شمرد و نسبت به استفاده از ظرفیت بانوان طلبه و مبلِّغه در تبیین ارزشهای اسلامی به ویژه سبک زندگی ایرانی- اسلامی تأکید کرد.
 
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان، ابراز امیدواری کرد؛ با هم افزایی خوبی که بین این اداره کل و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان صورت خواهد گرفت، ان شاء الله شاهد پیشرفت روزافزون این دو نهاد و ثمرات مفید این همکاری خواهیم بود.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک