EN FA

مساجد جای خود را در دل محلات پیدا کرده است

1401/03/18 تعداد بازدید: 319
print
 مساجد جای خود را در دل محلات پیدا کرده است

استاندار خوزستان گفت: مساجد جای خود را در دل محلات پیدا کرده است و باید برای ارتقای این امر تلاش کرد.

به گزارش  روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، به نقل از خبرگزاری مهر؛ صادق خلیلیان پیش از ظهر امروز چهارشنبه 18 خردادماه، ضمن دیدار با حجت‌الاسلام «محمد قمی» رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه خوزستان دروازه ورود تشیع به ایران است، اظهار کرد: خوزستان به عنوان مهد ولایتمداری جایگاه ویژه‌ای را در ابعاد مختلف دارد.
 
خلیلیان عنوان کرد: فعالیت‌های بسیاری باید در زمینه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و جهاد تبیین در استان خوزستان انجام شود.
وی با بیان اینکه ما مأمور به تکلیف هستیم، افزود: حاشیه‌ها بلای جان خوزستان است در حالی که می‌توان استان را با دور کردن حاشیه‌ها اداره کرد.
 
 
استاندار خوزستان با اشاره به اهمیت وجود مساجد در محلات تصریح کرد: مساجد جای خود را در دل محلات پیدا کرده است؛ ابتدای انقلاب از این ظرفیت بسیار خوب استفاده می‌شد ولی اکنون به این نسبت استفاده نمی‌شود که باید در این زمینه تلاش کرد.
 
شایان ذکر است؛ حجت الاسلام «روح‌الله حریزاوی» قائم مقام تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام «مهدی اخوان صباغ» مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام «علی قربانی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام «محمدمهدی نبی زاده» مدیر کل سابق سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان در این دیدار حضور داشتند.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک