EN FA

طرح تشکیل مجمع علمای بزرگ عرب استان از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان مطرح شد

1401/01/22 تعداد بازدید: 300
print
طرح تشکیل مجمع علمای بزرگ عرب استان از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان مطرح شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در عیادت از آیت الله حسینی، بر اهمیت فعالیت دینی و فرهنگی علما و کنشگران عرب خوزستان تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی نبی زاده در این دیدار، ضمن عیادت از آیت الله حسینی، اقدامات و فعالیت های علمای خوزستان، به ویژه علمای عرب استان را در تبیین و ترویج مسائل دینی و فرهنگی مورد تمجید قرار داد.

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با مهم برشمردن حضور علمای دین در شناسایی و تقویت ظرفیت های مؤثر مردمی عنوان کرد: با توجه به اینکه بخشی از جمعیت استان پهناور خوزستان متشکل از اقوام عرب می باشد، پیشنهاد می شود مجمعی از علمای بزرگ عرب خوزستان تشکیل شود و مسائل مردم، علی الخصوص امور دینی و معنوی مردم در این مجمع مورد پیگیری و توجه قرار گیرد.
 
 
حجت الاسلام نبی زاده در ادامه با بیان این مطلب که  «ما معتقدیم مردم عرب خوزستان، ظرفیتی قابل توجه برای تعامل با 27 کشور عربی در جهان هستند» خاطرنشان کرد: قطعا تشکیل مجمعی با حضور بزرگان و علمای عرب خوزستان می‌تواند در راستای ارتقاء و جهت دادن به مسیر فکری، فرهنگی و مذهبی مردم استان بسیار اثرگذار باشد.
 
 
گفتنی است این دیدار صمیمانه، با همراهی حجت الاسلام سواری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهواز و حجت الاسلام حسینی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شادگان برگزار شد.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک