EN FA

سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال تقویت باورهای دینی و اعتقادی مردم است

1401/03/22 تعداد بازدید: 308
print
 سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال تقویت باورهای دینی و اعتقادی مردم است

حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ، مدیرکل جدیدالانتصاب تبلیغات اسلامی خوزستان، در اولین روز کاری خود، مصادف با ایام ولادت امام رضا(ع) در نشستی صمیمانه با کلیه کارکنان این اداره کل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی اخوان صباغ در ابتدای این نشست، ضمن ابراز خرسندی از مصادف شدن اولین روز کاری با ایام ولادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام، در دل داشتن محبت اهل بیت و ارادت قلبی و باطنی به ایشان را توفیقی بسیار بزرگ عنوان کرد.
 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در سخنان خود با اشاره به اهمیت گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: در گام دوم انقلاب اسلامی، باید سریعتر قدم برداریم. گام دوم که پس از تثبیت انقلاب اسلامی است؛ گام پیشرفت و حرکت به سمت نقطه های تعالی است. گام سرعت عمل، خلاقیت، نوآوری و ابتکار عمل است.
 
 
حجت الاسلام اخوان صباغ؛ تقویت باورهای دینی و اعتقادی مردم را یکی از مهمترین رسالت های سازمان تبلیغات اسلامی معرفی کرد و گفت: سازمان تبلغات اسلامی صرفا یک سازمان اداری نیست بلکه یک نهاد زیرمجموعه مقام معظم رهبری است که به دنبال تقویت باورهای دینی مردم است. لذا برای رسیدن به این هدف در ابتدا باید راه اخلاص را به عنوان گام اول در پیش گیریم.
 
 
این مقام مسئول، برنامه ریزی و خلاقیت، دقت و نکته سنجی و اتحاد وهمدلی را به عنوان گام های بعدی در مسیر تعالی معرفی کرد و افزود: در جنگ نابرابر فرهنگی؛ اندیشه و اعتقاد مردم مورد هدف قرار گرفته است. امروز عمده کار ما دفاع است. ما باید به سمت فعالانه پیشروی کردن حرکت کنیم.
 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، اقدامات و فعالیت های این سازمان را در جامعه بسیار مهم و اثربخش ارزیابی کرد و بیان داشت: سازمان تبلیغات اسلامی یک مرکز ایمانی و محبتی است نه صرفا یک مکان اداری. بر همین اساس انتظار می رود همه همکاران گرامی به عنوان افسران این میدان؛ جدیت، پیگیری، تلاش، خستگی ناپذیری و جهادی بودن را سرلوحه کار خود قرار دهند. چرا که بخش زیادی از تفاوت های گام اول و دوم انقلاب اسلامی در جهادی بودن و جهادی عمل کردن خلاصه می شود.
 
 
 
در ادامه این این دیدار، کلیه کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، ضمن معرفی خود، توضیحات مختصری نیز نسبت به شاخص ترین اقدام کاری که در یک ماه گذشته داشته اند ارائه دادند.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک