EN FA

جهاد تبین؛ مهمترین راه مقابله باجنگ تمام عیار دشمنان است

1401/04/27 تعداد بازدید: 289
print
جهاد تبین؛ مهمترین راه مقابله باجنگ تمام عیار دشمنان است

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان خوزستان در آیین تکریم و معارفه ریس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهبهان، راه مقابله با نیرنگ و مکر دشمنان را جهاد تبین دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی اخوان صباغ ضمن تبریک به مناسبت اعیاد خجسته دهه امامت و ولایت، با بیان اینکه تحقق جهاد تبین امری ضروری است اظهار داشت: اساس حرکت انقلاب براساس حرکت پیامبران بوده اما دشمنان به دنبال القای این مطلب هستند که اصل این مسیر را غلط جلوه دهند.

 

 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه عنوان کرد: دشمنان درفضای مجازی به دنبال آن هستند که دستاوردهای این نظام مقدس را اندک نشان داده و با بزرگ نمایی مشکلات، موج نا امیدی را در میان مردم ترویج نمایند.
 
 
ایشان درپایان این مراسم ضمن تقدیراز زحمات حجت الاسلام حسینوند گفت: امیدواریم با حضورحجت الاسلام مهدوی کیا از تمام ظرفیت های شهرستان بهبهان بخصوص ظرفیت و توانمندی جوانان بهره مند باشیم.
 
 
گفتنی است؛ در این مراسم، طی حکمی از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان؛ حجت الاسلام عسکر مهدوی کیا به عنوان رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهبهان منصوب شد. حجت الاسلام مهدوی کیا پیش از این به عنوان رییس اداره تبلیغات اسلامی شوشتر فعالیت داشته است.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک