EN FA

تسهیل در بازگشت زائرین اربعین، مورد توجه جدی قرار گیرد

1400/07/07 تعداد بازدید: 177
print
تسهیل در بازگشت زائرین اربعین، مورد توجه جدی قرار گیرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، با حضور در نقطه صفر مرزی شلمچه، با موکب داران و زائرین اباعبدالله الحسین(ع) دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده، ضمن حضور در نقطه صفر مرزی از پایانه مرزی شلمچه و مواکب برپا شده در این منطقه بازدید و در دیداری صمیمانه با برخی موکب داران و زائرین اباعبدالله الحسین(ع) گفتگو کرد.

 
 
حجت الاسلام نبی زاده، ضمن ابراز خرسندی از هماهنگی های انجام شده جهت تسهیل در بازگشت زوار اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: با نظارت و پیگیری کلیه مسئولین استانی، بحمدالله هم از نظر تدارکات، خدمات لازم به زوار ارائه می شود و هم از جهت ایاب و ذهاب ایشان، برنامه ریزی لازم انجام شده است.
 
 
این مقام مسئول در ادامه افزود: ما هم به عنوان سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان در این ایام در کنار سایر مسئولین حضور خواهیم داشت و از هر خدمتی که موجب آسایش و راحتی زائرین اباعبدالله در بازگشت به استان باشد دریغ نخواهیم کرد.
 
 
پایان خبر/.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک