EN FA

اربعین، نماد رجعت به امام حسین(ع) و سعادتمندی جامعه در رجوع به آن حضرت است

1400/07/04 تعداد بازدید: 157
print
اربعین، نماد رجعت به امام حسین(ع) و سعادتمندی جامعه در رجوع به آن حضرت است

در آستانه فراررسیدن ایام سوگواری اربعین سید و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین(ع) با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان و کارکنان این اداره کل، مراسم سوگواری به همین مناسبت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده، در ابتدای سخنانش با اشاره به دسیسه های دشمنان غربی نسبت به انقلاب و نظام اسلامی عنوان کرد: نسخه ای که امروز برای انقلاب اسلامی توسط غرب نوشته شده، یک نسخه کاملا تکراری است و ما به عنوان یک دستگاه فرهنگی باید این روشنگری را در جامعه ایجاد کنیم که جدی نگرفتن دسیسه های دشمن چه اتفاقات و پیامدهایی را برای ما رقم خواهد زد.

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت کار فرهنگی در جامعه تصریح کرد: عملکرد فعالیت های فرهنگی در کشور ما هنوز به درجه مطلوب انتظار نرسیده است و اگر قرار است کار فرهنگی در کشور اتفاق بیفتد باید روی دوش مردم جلو برود.
 
 
ما در سازمان تبلیغات اسلامی باید کاری کنیم که عَلم کار فرهنگی را مردم بلند کنند و هنر ما این است که مردم را به این سمت حرکت دهیم.
 
گفتنی است؛ پس از سخنان مدیرکل تبلیغات اسلامی، این مراسم با روضه خوانی و  نوحه سرایی مداح اهل بیت(ع) پایان یافت.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک