EN FA

آیین تکریم و معارفه مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شادگان برگزار شد

1401/07/12 تعداد بازدید: 311
print
آیین تکریم و معارفه مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شادگان برگزار شد

طی حکمی از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام خالد مجدم، به عنوان مسئول اداره تبلیغات اسلامی شعرستان شادگان منصوب شد.

 
 
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، همایش تجلیل از مبلغین، خطباء، هیئات و مواکب به همراه آیین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شادگان با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان و جمع کثیری از مسئولین شهری، روحانیون، مبلغین، مسئولین هیئات وموکب داران این شهرستان در تاریخ سه شنبه 12 مهرماه برگزار شد.
 
 
در این همایش، حجت الاسلام والمسلمین اخوان صباغ، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، ضمن محکوم نمودن اغتشاشات اخیر و اهانت های صورت گرفته نسبت به مقدسات اسلامی توسط دشمنان و معاندین، مهمترین راه مقابله با این فتنه ها را عمل به جهاد تبیین دانست و  نسبت به ضرورت انجام این فریضه مهم به شکل فوری و قطعی تأکید کرد.
 
 
در بخش دیگری از این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام سیدمهدی حسینی، طی حکمی از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام خالد مجدم، به عنوان مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شادگان منصوب شد.
 
لازم به ذکر است، تجلیل از  مبلغین، خطباء، هیئات و مواکب، از دیگر برنامه های این مراسم بود.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک