EN FA

کیفیت بخشی به مسئله تربیت و آموزش در مدارس صدرا، یک اصل مهم و اجتناب ناپذیر است

1400/06/27 تعداد بازدید: 310
print
کیفیت بخشی به مسئله تربیت و آموزش در مدارس صدرا، یک اصل مهم و اجتناب ناپذیر است

مسئول امور مدارس صدرای خوزستان از دیدار با رئیس سازمان مرکزی مدارس صدرا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در این سفر دو روزه به مقصد شهر مقدس قم، ضمن دیدار با حجت الاسلام تقدیری، رئیس سازمن مدارس صدرا، گزارشی از توسعه و عملکرد مدارس علوم و معارف اسلامی صدرایی خوزستان به ایشان ارائه شد.

 

حجت الاسلام رشیدی، مسئول امور مدارس صدرای خوزستان، با اعلام این خبر گفت: یکی از مهمترین مسائلی که در این دیدار مورد بحث و بررسی قرا گرفت، انتصاب مدیران مدارس صدرای استان بود که با توجه به محدودیت های شیوع بیماری کرونا،  مسئولیت تأیید و به کارگیری مدیران مدارس، علی الخصوص مدارس جدیدالتأسیس، به مدیرکل محترم تبلیغات اسلامی خوزستان واگذار شد.
 
 
 
وی با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت طلاب و روحانیون در مدارس معارف اسلامی صدرا، تصریح کرد: با توجه به ماهیت آموزشی و تربیتی مدارس صدرا،  استفاده از روحانیونی که به عنوان نیروی آموزش و پرورش مشغول به خدمت هستند جهت بهره برداری و هم فکری در پیشبرد اهداف مدارس معارف اسلامی در دستور کار قرار گرفت.
 
حجت الاسلام رشیدی در خصوص ارزیابی مدارس معارف اسلامی خاطرنشان کرد: از آنجا که کیفیت بخشی به مسائل آموزشی، تربیتی و اداری مدارس صدرا به عنوان یک اصل مهم مورد تأکید می باشد، این مدارس در زمینه های قرآنی، هیئت های دانش آموزی، ضمن خدمت معلمان، کانون تربیتی، سامانه جامع آموزشی، ثبت نام متمرکز، کتابخوانی و امور خانواده، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.
 
گفتنی است در این سفر دو روزه، گزارشی از اقدامات ستاد مدارس صدرای استان از جمله، انتصاب مدیران، بازدید از مدارس استان، سلسله نشست های اختصاصی با آموزش و پرورش، نشست های متعدد با رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی و پیگیری امور جاری مدارس به سازمان مدارس صددرا ارائه شد.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک