EN FA

کسب رتبه اول کشوری توسط دانش آموزان دبیرستان صدرای اهواز

1399/05/31 تعداد بازدید: 382
print
کسب رتبه اول کشوری توسط دانش آموزان دبیرستان صدرای اهواز

مدیر دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای اهواز: در مسابقات سراسری قرآن و عترت، 2 نفر از دانش آموزان این دبیرستان در رشته های احکام و صحیفه سجادیه موفق به کسب رتبه اول کشوری شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، طی برگزاری مراسمی از دانش آموزان دبیرستان دخترانه معارف اسلامی صدرا در کسب رتبه اول کشوری مسابقات سراسری قرآن، عترت و نماز تجلیل شد.

 

مدیر دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا با اعلام این خبر گفت: در این مراسم که با حضور مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه3، معاونت پرورشی، معاونت آموزشی و کارشناس مسئول قرآن و عترت این اداره برگزار شد از دانش آموزان برگزیده مسابقات قرآن و عترت مدارس دخترانه و پسرانه اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 تقدیر به عمل آمد.
 
 
بهرامی با اشاره به ظرفیتهای بالای قرآنی در مدارس معارف اسلامی اظهار داشت: به لطف خداوند متعال و با توجه به علاقمندی و گرایش دانش آموزان مدارس معارف اسلامی به آموزه های قرآنی، همه ساله شاهد موفقیت تعداد زیادی از ایشان در مسابقات مختلف فرهنگی و قرآنی هستیم.
 
وی افزود: امسال نیز در مرحله کشوری مسابقات سراسری قرآن و عترت،2 نفر از دانش آموزان این دبیرستان در رشته های احکام و صحیفه سجادیه موفق به کسب رتبه اول شدند که طی مراسمی از طرف اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز از ایشان تقدیر شد. 
 
 
گفتنی است، دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرای اهواز در سال تحصیلی 99-98 موفق به کسب 30 رتبه برگزیده در مسابقات قرآنی در سطح ناحیه، استان و کشور شده است.
 
پایان خبر/.
 
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک