EN FA

کادرسازی و تربیت نیروی مومن و انقلابی از مهمترین اهداف پیشرفت و توسعه مدارس صدرا ست

1401/04/12 تعداد بازدید: 304
print
کادرسازی و تربیت نیروی مومن و انقلابی از مهمترین اهداف پیشرفت و توسعه مدارس صدرا ست

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در بازدید از مدارس دخترانه و پسرانه صدرای اهواز با مدیران این مدارس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی اخوان صباغ، در بازدید از مدارس دخترانه و پسرانه اهواز، ضمن قدردانی از زحمات مدیران و کارکنان این مدارس در طول سال تحصیلی گذشته، گزارشی از برنامه ها و فعالیت های این مدارس هم از نظر علمی و آموزشی و هم در رابطه با اقدامات فرهنگی و تربیتی دریافت کرد.
 
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، با توجه به اهمیت ضرورت کار فرهنگی و تربیتی متفاوت در مدارس صدرا بر کادرسازی و پرورش نیروی جوان انقلابی برای کشور و نظام اسلامی تأکید کرد.
وی همچنین، توجه به منویات مقام معظم رهبری و پیاده سازی دیدگاه ایشان را نسبت به مدارس صدرا و فراگیری علوم انسانی و دینی را از بهترین رهنمودها در موفقیت مدارس صدرا دانست.
 
 
لازم به ذکر است هم اکنون استان خوزستان با دارا بودن 28 مدرسه صدرا در کشور حائز رتبه اول می باشد که از این تعداد؛ 3 مدرسه دخترانه و پسرانه در مقطع دوره اول و دوم متوسطه در کلانشهر اهواز دایر می باشند.
 
گفتنی است این بازدیدها در تاریخ یکشنبه 12 تیرماه و با همراهی حجت الاسلام رشیدی، مسئول هماهنگ کننده مدارس صدرای استان خوزستان صورت گرفت.
 
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک