EN FA

همزمان با دهه فجر انقلاب،آیین کلنگ زنی مدرسه 6 کلاسه صدرای ولایت در شهرستان اندیکا برگزار شد

1400/11/17 تعداد بازدید: 473
print
همزمان با دهه فجر انقلاب،آیین کلنگ زنی مدرسه 6 کلاسه صدرای ولایت در شهرستان اندیکا برگزار شد

در مراسمی با حضور قائم مقام قرارگاه خادمان و یاوران قرآنی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و جمعی از مردم و مسئولین، آیین کلنگ زنی احداث مدرسه 6 کلاسه صدرای ولایت در شهرستان اندیکا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در این مراسم که با حضور سردار خسروی قائم مقام قرارگاه خادمان و یاوران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مهندس کاشانی؛ خیّر مدرسه ساز، فرماندار،امام جمعه و جمعی از بزرگان ریش سفیدان و مسئولین شهرستانی برگزار شد، حجت الاسلام رضائی بختیاری، رییس اداره تبلیغات اسلامی اندیکا، ضمن ابراز خرسندی از تقارن این رویداد ارزشمند با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، عنوان کرد: در سال تحصیلی جاری و با پیگیری های صورت گرفته بحمدالله در شهرستان اندیکا  دو مدرسه دخترانه و پسرانه صدرای ولایت در مقطع متوسطه اول تاسیس شد که امیدواریم بتوانیم با استمرار تعامل بین اداره آموزش پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی در توسعه و پیشبرد اهداف مدارس صدرا، گام های مؤثری برداریم.
 
 
در ادامه، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اندیکا ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، تاسیس و بهره مندی از مدارس صدرا را مایه برکت دانست و آمادگی کامل اداره آموزش و پرورش برای همکاری هر چه بیشتر با این مدارس را اعلام کرد.
 
در بخش دیگری از این برنامه، حجت الاسلام رستمی نیا رئیس اداره قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان خوزستان ضمن گرامیداشت دهه فجر، از خیرین قرآنی و اهداکننده زمین جهت ساخت مدرسه صدرا، قدردانی کرد.
 
 
در خاتمه، قائم مقام قرارگاه خادمان و یاوران قرآنی سرادر شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه این چندمین پروژه کلنگ زنی مدرسه در مناطق محروم است، اظهار داشت: با توکل بر خدا و عنایت ائمه معصومین علیهم السلام امید داریم این پروژه نیز همچون سایر پروژه ها در کمترین بازه زمانی به بهره برداری برسد.
 
 
شایان ذکر است این زمین به مساحت1200 متر مربع توسط یکی از بزرگان و ریش سفیدان شهرستان اندیکا جهت ساخت یک باب مدرسه 6 کلاسه صدرا به سازمان تبلیغات اسلامی اهداء شده است.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک