EN FA

نشست مدیران مدارس صدرای ولایت استان خوزستان برگزار شد

1400/08/15 تعداد بازدید: 510
print
نشست مدیران مدارس صدرای ولایت استان خوزستان برگزار شد

همزمان با فرارسیدن یوم الله 13 آبان و گرامیداشت روز دانش آموز، اولین نشست مدیران مدارس صدرای خوزستان با حضور رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در ابتدای این نشست، حجت الاسلام رشیدی، مسئول امور مدارس صدرای استان، با گرامیداشت یوم الله 13 آبان و روز دانش آموز، قرارگاه مدارس صدرا را یکی از قرارگاه های دوازده گانه اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برشمرد و گفت: ما به عنوان ستاد مرکزی، علاوه بر مدیریت این قرارگاه، الزامات و سیاستگذاری های مدارس صدرای ولایت را با همکاری روسای ادارات تبلیغات اسلامی و مدیران مدارس صدرا به عنوان فرماندهان این قرارگاه به شکل جدی در استان خوزستان در پیش خواهیم گرفت.
در ادامه، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، با ارج نهادن به جایگاه ارزشمند تعلیم و تربیت و  مقام شامخ معلم اظهار داشت: هدف از تأسیس مدارس صدرا، تربیت نیرو و کادرسازی برای جامعه اسلامی است.نظام مقدس جمهوری اسلامی، همچون آب برای تشنه نیاز دارد به کادر متعهد، انقلابی و اثرگذار در جامعه.
 
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی نبی زاده، با تأکید بر اهمیت فعالیت های پرورشی در مدارس صدرا بیان داشت: در مدارس صدرا انتظار می رود وظایف تربیتی و پرورشی نسبت به مسئله آموزش در اولویت باشد چرا که بهره مندی از تحصیل علم و دانش و به کارگیری درست و مؤثر آن، مستلزم تعهد و تربیت نیروی انسانی است.
 
 
در بخش دیگری از این گردهمایی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به موضوع" گسست نسلی" در جوامع امروزی عنوان کرد: تغییرات بین نسل ها، مسئله ای است که همیشه اتفاق افتاده و ناگزیر از این تغییر هستیم. لذا با توجه به اینکه در جامعه امروزی این فاصله، بسیار کمتر شده است باید تلاش کنیم خودمان را به این جریان برسانیم تا این گُسست نسلی، عمیق تر نشود.
 
حجت الاسلام فردآقایی یادآور شد: ما در مدارس، بیش از آنکه به پول و اعتبار نیاز داشته باشیم، نیازمند همت و اراده برای پرورش و تربیتی انسان ساز در مدارس هستیم.
 
 
در پایان، حجت الاسلام حریزاوی، رییس رسانه و روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در راستای انجام فعالیت های رسانه ای مدارس صدرا و برگزاری فراخوان دانش آموزی برترین های رسانه ای این مدارس، توانمندی های مهارتی را در کنار توانمندی های معرفتی، از ضرورت های تربیتی نسل نوجوان و جوان امروزی دانست.
 
 
گفتنی است؛ تبیین امورمالی و سامانه های مدارس صدرا، پرسش و پاسخ با مدیرکل تبلیغات اسلامی و کارشناسان اداره کل آموزش  پرورش از حاشیه های این نشست بود.
 
پایان خبر/.
نظرات

 نام:
*نظر:
© کلیه حقوق و محتوای این سایت متعلق به اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان می باشد .استفاده از مطالب با ذکر منبع و لینک به سایت بلامانع است.
طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی توسط اینتک